جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 5 تير 1393     
مسی: جام جهانی عجیبی است

تسنیم: لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل نیجریه و صعود به دور بعد به عنوان صدرنشین گروه F گفت: با وجود اینکه در این بازی دو گل از نیجریه دریافت کردیم ولی شاهد آرژانتین خوبی بودیم. حالا تشنه موفقیت بیشتر هستیم و می‌خواهیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: نسبت دو بازی قبلی خودمان ( برابر بوسنی و ایران) پیشرفت کرده بودیم. در این بازی مقابل تیمی قرار گرفتیم که با بازیکنان خوبی حمله می‌کرد. پیش از این هم گفته بودیم که مهاجمان ما باید در این بازی کمی تحرک بیشتری داشته باشند چون در دو بازی قبلی فضای کمتری برای حرکت کردن داشتیم. در این بازی این کار را کردیم ولی برای بازی بعدی باید بیشتر تلاش کنیم چون نمی‌خواهیم گل بخوریم.

مسی افزود: اینکه هواداران آرژانتینی زیادی را در برزیل می‌بینم، فوق‌العاده است. انتظار چنین چیزی را داشتیم و در دو بازی قبلی‌مان هم اینچنین بود. روزهای خوشی را سپری می‌کنیم و امیدوارم با ادامه این روند هواداران‌مان را همچنان خوشحال نگه داریم.

سوپراستار بارسا تصریح کرد: جام جهانی عجیبی است و نتایجی رقم خورد که انتظارش را نداشتیم. به هر حال باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. همچنان به دنبال تحقق رویایمان هستیم، رویایی که همه ما به دنبال آن هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: