جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 تير 1393     
محدودیت ترافیکی راه‌‌ها

فارس: براساس اطلاعات دریافتی از تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های هوشمند تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در 24 ساعت گذشته‌ ‌کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1040 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.6 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها19 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 6 الی 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

* پرتردد‌ترین جاده‌های کشور در 24 ساعت گذشته

آزادراه تهران-کرج، ‌آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج- قزوین، آزادراه قم-تهران ومحور آستانه لاهیجان ‌در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

*‌ محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه

محور مسجد سلیمان – اهواز واقع در استان خوزستان‌ به‌دلیل ریزش کوه‌ تا اطلاع ثانوی، به‌طور کامل‌ مسدود است.

محور شهداد - نهبندان‌ واقع در استان‌های کرمان و خراسان جنوبی، به ‌دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر 60 تا 73 ‌تا اطلاع ثانوی، به‌ طور کامل، مسدود است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور ایلام ـ صالح آباد، واقع در استان ایلام‌، در مورخ چهارشنبه 4 تیر از ساعت 30/12 الی 30/15 ‌به دلیل اجرای عملیات انفجار و تخلیه مصالح حاصل از انفجار در حدفاصل کیلومتر 1 تا 2 ، مسدود و جاده قدیم ایلام – صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.

‌محور خرم آباد ـ نورآباد واقع در استان لرستان، چهارشنبه مورخ 4 تیر از ساعت 9الی 13 به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری‌ مسدود و به دلیل زمان کوتاه عملیات مسیر فاقد مسیر جایگزین است.

محور ازنا ـ شازند واقع در استان لرستان، یکشنبه مورخ 15 تیر ‌از ساعت 9الی 13 به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری حدفاصل کیلومتر 5/8الی 6/8 مسدود و به دلیل زمان کوتاه عملیات مسیر فاقد مسیر جایگزین است.

محور قزوین ـ بویین‌زهرا، واقع در استان قزوین، مورخ 4 تیر لغایت 10 مرداد، از ساعت 7 الی 19 به دلیل عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، تردد با رعایت جوانب احتیاط، همزمان با اجرای عملیات انجام می‌شود.

محور هراز واقع در استانهای مازندران و تهران از مورخ 31 خرداد لغایت 4 تیر، به دلیل عملیات نگهداری در تونل امام زاده هاشم (تونل جدید)، مسیر جدید مسدود بوده و گردنه امامزاده هاشم به عنوان مسیر جایگزین رفت و برگشت اعلام می‌شود.

آزادراه قزوین ـ رشت و بالعکس، مقطع واقع در استان قزوین، از مورخ 29 اردیبهشت لغایت 27 تیر، از ساعت 8 الی 18 به دلیل عملیات رفع نواقص ابنیه فنی و انجام لکه‌گیری در حدفاصل کیلومتر 16 الی 41 لاین شمالی و جنوبی قطعه 4 الف، همچنین در مورخ 3 تیر، از ساعت 8 الی 18 به دلیل عملیات بهسازی و تعویض سنسورهای موجود در تونل شیرین‌سو، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه قم ـ تهران و بالعکس، مقطع واقع در استان قم، از مورخ 10 اردیبهشت لغایت 31 شهریور، شنبه تا چهارشنبه هر هفته به‌ جز تعطیلات رسمی، از ساعت 7 الی 19 به دلیل اجرای عملیات آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت و بهسازی، حدفاصل کیلومتر 1 الی 68 قم ـ تهران و کیلومتر 67 الی 135 تهران ـ قم، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه کرج ـ تهران، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 2 اردیبهشت لغایت اطلاع بعدی روز‌‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الی 16، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری هندسی حدفاصل کیلومتر 6 از ایران خودرو، عبور یک در میان (شطرنجی) در باند کندرو اعمال و تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محورهای میانه ـ زنجان و میانه ـ قره چمن، واقع در استان آذربایجان شرقی، تا مورخ 10 تیر 93 به دلیل اجرای عملیات لق‌گیری سنگ‌های سست و تراشه‌های حاشیه مسیر، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور نیشابور ـ مشهد و بالعکس (باند شمالی و جنوبی ـ محور جدید) واقع در استان خراسان رضوی، از 6 اردیبهشت تا 6 مرداد، ساعت 7 تا 17 به دلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری در حدفاصل کیلومتر 0 تا 41 از نیشابور، همچنین فقط در محور مشهد ـ نیشابور (باند شمالی)، تا 27 مرداد، ساعت 7 الی 17 به دلیل عملیات روکش آسفالت‏ در حدفاصل کیلومتر 0 تا 5 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور دامنه ـ داران ـ الیگودرز، واقع در استان اصفهان، تا 15 آذر، از ساعت 7 الی 20 به‌ دلیل احداث باند دوم در حدفاصل کیلومتر 7 تا 15 و 43 تا 53 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.‌

محور سرخس ـ مشهد واقع در استان خراسان رضوی، تا 10 تیر، از ساعت 07:30 الی 18 ‌همچنین از تاریخ یکم تیر لغایت یکم شهریور، از ساعت 07:30 ‌الی 18 به دلیل عملیات مایه آسفالت، سیل‌کت و درزگیری، به‌ترتیب در حدفاصل کیلومتر 700/36 الی 300/43 و حدفاصل کیلومتر 450/47 الی 200/69 ‌کل محور مسدود و تردد از باند برگشت (محور مشهد – سرخس) انجام می‌شود.

کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، واقع در استان کرمانشاه‌ از تاریخ 5 خرداد تا 31 تیر، روزهای زوج از ساعت 11 الی 14، به‌ دلیل ادامه اجرای عملیات زیرسازی راه‌آهن غرب حدفاصل کیلومتر 12 تا 13، کل محور مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی فعلی (غربی) خواهد بود.

محورهای میانه ـ زنجان و میانه ـ قره چمن، واقع در استان آذربایجان شرقی، تا مورخ 10 تیر 93 به دلیل اجرای عملیات لق‌گیری سنگ‌های سست و تراشه‌های حاشیه مسیر، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه قزوین ـ رشت و بالعکس، مقطع واقع در استان قزوین، از مورخ 29 اردیبهشت لغایت 27 تیر، از ساعت 8 الی 18 به دلیل عملیات رفع نواقص ابنیه فنی و انجام لکه گیری در حدفاصل کیلومتر 16 الی 41 لاین شمالی و جنوبی قطعه 4 الف، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

* ممنوعیت تردد به ‌تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه

‌آزادراه قزوین ـ رشت و بالعکس، مقطع واقع در استان قزوین، از مورخ 29 اردیبهشت لغایت 27 تیر، از ساعت 8 الی 18 ، به دلیل عملیات رفع نواقص ابنیه فنی و انجام لکه گیری در حدفاصل کیلومتر 16 الی 41 لاین شمالی و جنوبی قطعه 4 الف، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت)، واقع در استان کرمان به‌دلیل مداخله با ترافیک شهری‏ و تردد در جاذبه‌های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده‌های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت ، معرفی می‌شود؛ تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق بلامانع است.

محورهای میانه ـ زنجان و میانه ـ قره چمن، واقع در استان آذربایجان شرقی، تا مورخ 10 تیر 93 به دلیل اجرای عملیات لق‌گیری سنگ‌های سست و تراشه‌های حاشیه مسیر، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور دامنه ـ داران ـ الیگودرز، واقع در استان اصفهان، مورخ 25 اردیبهشت لغایت 15 آذر، از ساعت 7 الی 20 ‌به ‌دلیل احداث باند دوم در حدفاصل کیلومتر 7 تا 15 و 43 تا 53 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه کاشان ـ قم، مقطع واقع در استان اصفهان، از 17 اردیبهشت لغایت مورخ 31 تیر، به دلیل عملیات بهسازی در حدفاصل کیلومتر 6 تا 21 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور اراک ـ سلفچگان واقع در استان مرکزی، مورخ 8 تیر لغایت 8 مرداد از ساعت 8الی 18 به دلیل عملیات احداث زیر گذر حاجی آباد حدفاصل کیلومتر 13، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: