جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 تير 1393     
جشن تولدمسی در اردوی آرژانتین

ایسنا: تیم ملی فوتبال آرژانتین که در جام جهانی برزیل از حمایت پرشور هواداران پرتعداد خود برخوردار است پس از پیروزی سخت برابر ایران خود را برای بازی آخر مرحله گروهی آماده می‌کند. آنها امروز وارد شهر پورتو آلگره شدند.

در حال حاضر نزدیک به صدهزار هوادار آرژانتینی برای حمایت از تیم خود در این شهر حاضر هستند اما ورزشگاه بیرا ریو که میزبان بازی این تیم مقابل نیجریه است، تنها ظرفیت حضور 49 هزار نفر را دارد. حتی بخش زیادی از این هواداران بلیت این بازی را ندارند و فدراسیون فوتبال آرژانتین در تلاش است که طرفداران تیم خود را سازماندهی کند.

البته اردوی آلبی سلسته در بدو ورود به پورتو آلگره شاهد یک اتفاق مهم هم بود. بازیکنان آرژانتین با یک کیک بزرگ و چند هدیه تولد لیونل مسی را جشن گرفتند و علاوه بر خوشحال کردن او، روحیه خود را نیز برای ادامه تورنمنت بالا نگه داشتند. مسی امروز 27 ساله شد.

خبرها از اردوی آرژانتین همچنین حکایت از این دارد که سابیا برای دیدار با نیجریه قصد ندارد تغییرات زیادی در تیمش اعمال کند. به احتمال زیاد مارکوس روخو تنها غایب این بازی خواهد بود که سابیا برای جلوگیری از محرومیت او در مرحله حذفی از باسانتا استفاده خواهد کرد. آرژانتین با تمام قوا وارد بازی با نیجریه می‌شود تا با شکست این تیم به عنوان تیم اول صعود کند و در مرحله بعد با فرانسه روبرو نشود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: