جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 تير 1393     
مرمت فوری دست انداز حادثه ساز شیب راه بزرگراه نواب با خیابان هلال احمر

 

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه از مرمت فوری یک دست انداز حادثه ساز در شیبراهه شرقی پل تقاطع بزرگراه نواب با خیابان هلال احمر خبر داد.

مهندس محمدحسین رحیمی ضمن اعلام این خبر افزود: هرچند اقدامات مربوط به مرمت پل های شهر تهران به دقت اولویت بندی شده اند اما بخشی از اقدامات ترمیمی صرف رسیدگی به درخواست ها و نیازهای شهروندان در سامانه 137 می شود تا ایمنی و شرایط مطلوب بهره برداری از پل ها در تقاطع های پرترافیک حفظ شود.

وی با بیان اینکه در هفته های اخیر شیب راهه شرقی پل 15 ساله تقاطع بزرگراه نواب با خیابان هلال احمر در نقطه ای قبل از محل قرار گرفتن یکی از درزهای انبساط، دچار نشست شد، گفت: این حادثه نتیجه تحکیم ناکافی بستر در زمان احداث پل و همچنین ضعف سیستم های زهکش این سازه حمل و نقلی بوده است.

سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه در تشریح اقدامات انجام شده به منظور مرمت این نقطه حادثه ساز، گفت: عوامل اجرایی ترمیم پل ها ابتدا در اقدامی عاجل، دست انداز ایجاد شده را با آسفالت پر کردند تا متعاقب اخذ مجوز انسداد ترافیکی به مرمت اساسی نقطه خرابی بپردازند.

وی  با تاکید بر آنکه در محل نشست شیبراهه شرقی پل تقاطع بزرگراه نواب با خیابان هلال احمر پس از اجرای عملیات سونداژ و تخلیه، لوله های جدید زهکش اجرا شده است، یادآور شد: احیای عملکرد سیستم زهکش، از تکرار حوادث مشابه جلوگیری خواهد کرد.

به گفته سرپرست گروه پل های شرکت یادمان سازه، اطراف لوله زهکش جدید با قلوه، شن دانه بندی شده و بتن پر شده است و محل درزها، به خوبی با ماستیک آب بند شده اند.

گفتنی است در نتیجه اجرای اقدامات انجام شده، ضمن برطرف شدن یک مشکل مهم در پل تقاطع نواب- هلال احمر، جریان رفت و آمد به این معبر پرتقاضا بازگشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: