جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 تير 1393     
برگزاری برنامه های متعدد در ایستگاه های مترو به مناسبت ماه مبارک رمضان

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی شهری شهرداری نیوز،شرکت بهره برداری مترو تهران به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مسافران از این فرصت نورانی و با هدف ایجاد نشاط و آرامش روحی و معنوی برنامه های متنوعی را در ایستگاههای مترو برگزار می كند.

جعفرپور ضمن اشاره به اهميت و جايگاه ويژه ماه مبارك رمضان در بين مسلمانان، از اثر گذاري معنوی اين ماه در رفتار اجتماعي و اخلاقي انسان ها يادكرد و افزود: ماه مبارك رمضان بهترين فرصت و بهانه براي تقویت، تزکیه نفس، پاكي و توبه از گناه و بهره مندي از فضايل الهي است .

وي با بيان اينكه متروی تهران به عنوان بزرگترین سازه اجتماعی شهر تهران با بیش از سه میلیون تردد روزانه، بهترین ظرفیت در جهت اشاعه فرهنگ دینی و افزایش باورهای اعتقادی مردم به شمار می رود ، تصريح كرد: به منظور آماده‌سازی فضای معنوی هرچه بهتر در این ماه مبارک برنامه های متنوعی همچون جشن ولادت امام حسن(ع)، ایام لیالی قدر ، روز قدس، و عید سعید فطر در قالب فضا سازی محیطی ایستگاهها، نصب المان های حجمی و اجرای موسیقی زنده، تهیه و تولید کلیپ های تصویری و انتشار نشریات بوی بهشت و جزوات اطلاع رسانی احکام و برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه اظهار داشت: به منظور بهره مندی مسافران از برنامه های فرهنگی و اجتماعی غرفه‌های نمایشگاه کتاب و نیز عرضه قرآن، مفاتیح، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با تخفیف های بسیار مناسب نيز در ایستگاه های منتخب برپا گردیده است.

جعفرپور به ظرفیت‌های مترو تهران درعرصه‌های دینی،فرهنگی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: مترو تهران توان بالایی برای اجرای برنامه‌هایی درعرصه‌های فرهنگی و اجتماعی ومذهبی دارد و باید ازتمامی این ظرفیت‌ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه ها و فعالیت ها بهره بگیریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: