جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
تصویب لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان

به گزارش شهرداری نیوز، لایحه نحوه مدیریت و بهره برداری از مجموعه باغ پرندگان با تعیین بهای خدمات بازدید در جلسه امروز شورا به تصویب رسید.

علیرضا جاوید شهردار منطقه 4 تهران با حضور در هفتاد و سومین جلسه شورای شهر به ارایه توضیحاتی درباره روند کنونی اقدامات مدیریت شهری در خصوص ساخت و توسعه باغ پرندگان پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر باغ پرندگان در 22 هکتار قرار گرفته و تکمیل موضوعات اجرایی فاز سوم آن در دستور کار قرار دارد.

جاوید با قدردانی از زحمات کریمیان شهردار پیشین منطقه 4 و مهندس سمنانی، مشاور اصفهان در پروژه باغ پرندگان اصفهان گفت: اقدامات دلسوزانه این مدیران در ساخت این پروژه جای قدردانی دارد، چراکه با صرف ساعت ها در این مجموعه توانستند به راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه سرعت ببخشند.

وی افزود: ساخت پارک پرندگان در محوطه کوهستانی و جنگل کاری پیش از این سابقه نداشته است و دغدغه های خواست خود را داشته، به طوریکه از آن جمله می توان به مناسب سازی معابر و بحث برودت هوا اشاره کرد.

جاوید ادامه داد: ماه گذشته مناسب سازی معابر برای معلولان و تردد خانواده ها با کالسکه به پایان رسید و این در حالیست که کار طراحی محیط استقرار زمستانی پرندگان در فضای سبز نیز پایان یافته است.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت پارک پرندگان تلاش مدیریت شهری بر افزایش روز افزون کیفیت این مجموعه گردشگری و فرهنگی است، اشاره کرد: فاز سوم این پروژه با ورورد توری هایی که پیش از این به دلیل مشکلات تحریم در گمرک بود، آغاز شده است به طوریکه هم اکنون صد در صد توری ها و پارت هایی که در گمرک بود، تخلیه شده است.

وی همچنین ادامه داد: با همکاری معاونت مالی شهرداری تهران مقرر است ظرف یک ماه آینده 30 میلیارد تومان اعتبار ارزی این پروژه پرداخت شود و مابقی اتصالات، توری های و ستون ها فاز سوم تا پایان سال از یک کشور اروپایی وارد شود.

در ادامه اعضای شورای شهر موضوع بهای خدمات بازدید از باغ پرندگان را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد، 50 درصد تخفیف بهای مصوب برای بازدید خانواده شهدا، ایثارگران، معلولان، دانش آموزان، دانشجویان، بهزیستی و موسسات خیریه در نظر گرفته شود. همچنین براساس رای اکثریت اعضای شورای شهر بهای مصوب بازدید از باغ پرندگان مبلغ 4 هزار تومان تعیین شد.

گفتنی است در جلسه امروز شورا مسجد جامعی با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه مشترک با رییس جمهور از اعضای شورای شهر خواست تا گزارشی از موضوعات مرتبط کمیسیون با دولت را در اختیار هیئت رییسه قرار دهند تا برنامه ریزی های آتی برای تعامل دولت با شواری شهر تهران براساس این برنامه ها صورت گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: