جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 تير 1393     
اولویت پلیس در برخورد با بدحجابان

 

ایسنا:  سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد پلیس با بدحجابان، عنوان کرد: پلیس به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل خواهد کرد و تلاش ما بر این است تا در این خصوص ابتدا از تذکر، ارشاد و راهنمایی استفاده شود.

وی افزود: چنانچه برخی اشخاص اصرار بر هنجار شکنی داشته باشند با آنها به صورت قانونی برخورد خواهد شد که در این زمینه دستگاه قضا نیز بر اساس گفته‌های اخیر رییس این قوه حمایت همه جانبه‌ای را از عوامل انتظامی خواهد داشت.

فرمانده ناجا یادآور شد: مردم ما باید همواره رفتاری داشته باشند که شایسته و در شان نظام جمهوری اسلامی باشد.

احمدی مقدم در ادامه با بیان اینکه تصور نمی‌کنیم دامنه ناامنی‌های عراق به خاک کشورمان و بویژه استان کرمانشاه کشیده شود، عنوان کرد: به هرحال در این زمینه اقدامات موثری در زمینه تقویت مرزها صورت گرفته و تقویت بیشتر مرزها نیز در دستور کار است.

وی تاکید کرد: واحدهای نظامی کشور این آمادگی را دارند تا در صورت بروز کوچکترین حادثه‌ای به سرعت وارد عمل شده و به موقع بتوانند مداخله کنند.

احمدی مقدم عنوان کرد: تصور نمی‌کنیم با توجه به شرایط امنیتی موجود احدی جرات تعرض به خاک کشورمان را داشته باشد.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: پلیس به طور قاطع با افرادی که شئونات این ماه را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.

وی در خصوص واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی، عنوان کرد: تلاش ما این است تا تسهیلاتی برای این واحدها ایجاد شود تا آنها بتوانند از مغرب تا سحر فعالیت خود را ادامه داده و جبران تعطیلی روز را داشته باشند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: