جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 آبان 1403     
بازتاب شکست پرسپولیس در رسانه‌های قطر

 رسانه‌های معتبر و سرشناس قطری به شکست پرسپولیس برابر السد واکنش نشان داده و اعتراف کردند سرخپوشان تهران بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد رفت و با آنکه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد اما در نهایت با یک گل شکست خورد.
 
شکست پرسپولیس در رسانه‌های قطری بازتاب داشت.

الرای: السد سالروز تاسیس خود را با پرسپولیس زنده کرد
 
این روزنامه قطری نوشت: اوریبه با گلی که به ثمر رساند پیروزی سخت و ارزشمند السد برابر پرسپولیس را امضا کرد. السد در دیدار برابر دیگر نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا سه امتیاز را به دست آورد و به روند شکست‌ناپذیری خود در این رقابت‌ها ادامه داد تا با هفت امتیاز شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد. این پیروزی هرگز به آسانی به دست نیامد؛ آن هم برابر حریفی که تلاش زیادی از خود نشان داد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. السد تک گلش را در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساند و در نیمه دوم در کارهای دفاعی بسیار خوب بود و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. این پیروزی همزمان با پنجاه‌وپنجمین سالگرد تاسیس باشگاه السد به دست آمد.
 
الری در ادامه نوشت: در نیمه نخست دو تیم در کارهای دفاعی بسیار خوب بودند و تنها فرصت جدی در دقیقه ۳۷ به دست آمد که درخشش برشام و مدافع السد اجازه نداد تا دروازه این تیم باز شود. در نیمه دوم که السد با یک گل جلو بود به بازی دفاعی روی آورد و چشم به ضد حملات داشت این در حالی بود که پرسپولیس بازی کاملا هجومی را در دستور کار داشت. السد چند فرصت خوب را روی ضد حملات به دست آورد که درخشش گندوز اجازه نداد تا گل دوم به ثمر برسد.

الوطن: درخشش السد در لیگ نخبگان ادامه دارد
 
الوطن در شماره امروزش نوشت: نمایش خوب السد در لیگ نخبگان آسیا ادامه دارد. این تیم دومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد و نماینده ایران را با یک گل شکست داد. بازی قوی و هیجان‌انگیز بود و السد تک گلش را در دقایق پایانی نیمه نخست به ثمر رساند تا نشان دهد که تیمی سرسخت و بزرگ در این رقابت‌هاست. پرسپولیس در نیمه دوم تلاش زیادی کرد گل تساوی را به ثمر برساند. گاریدو چند تغییر در ترکیب تیمش انجام داد. نماینده ایران با آنکه فرصت‌های خوبی را به دست  آورد - مثل ضربه دیدنی امید عالیشاه در دقایق پایانی - اما در نهایت موفق به بازکردن دروازه السد نشد تا بازی با پیروزی یک بر صفر نماینده قطر به پایان برسد.
 
الشرق: السد از سد پرسپولیس گذشت
 
این روزنامه قطری هم نوشت: السد پیروزی ارزشمندی را به لطف ستاره کلمبیایی‌اش، اوریبه، به دست آورد و توانست با یک گل پرسپولیس را شکست دهد و هفت امتیازی شود. پرسپولیس فرصت‌های خوبی را در نیمه نخست به دست آورد؛ به ویژه در دقیقه ۳۷ که ژوآئو و مسعود ریگی دو فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند تا اینکه السد در دقایق  پایانی نیمه نخست به گل رسید. پرسپولیس در نیمه دوم تلاش زیادی کرد تا گل تساوی را بزند و السد هم در ضد حملات فرصت‌های خوبی را خلق کرد اما در نهایت سهم این بازی تنها یک گل بود که آن هم برای السد بود تا این تیم هفت امتیازی شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: