جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 مرداد 1403     
نقطه‌ضعف یونایتدها کجاست؟

 سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش پیروزی مهمی را برابر فولام به دست آورد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را با پیروزی آغاز کرد. شیاطین سرخ در دیدار آغازین لیگ جزیره از فولام پذیرایی کردند و موفق شدند با گل دقایق پایانی زیرکزی سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند.
 
به نوشته تلگراف، اریک تن‌هاخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی مهمی را به دست آوردیم. بازیکنان نیمکت‌نشین  همیشه مهم‌اند. بسیار خوب است که در نخستین بازی یک بازیکن جایگزین گلزنی کند و سه امتیاز کسب شود. همه دیدند که زیرکزی چه بازیکن خوب و باکیفیتی است. همه بازیکنان باید آماده باشند. این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. خوشحالی من بیشتر به خاطر این است که در این بازی مصدومی نداشتیم.
 
او ادامه داد: بازی برابر فولام همیشه سخت است. ما در این بازی خوب دفاع کردیم و به‌خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم. بعد از ۱۰ دقیقه سبک بازی خود را تحمیل کردیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم و باید زوتر به گل می‌رسیدیم. باید ضربه‌های پایانی را دقیق‌تر بزنیم و این یک نقطه‌ضعف برای ماست. دو فصل قبل بیشترین کلین‌شیت را در لیگ جزیره داشتیم؛ چرا که چهار مدافع ثابت داشتیم که هماهنگی لازم را با هم داشتند. اگر چهار مدافع ثابت در اختیار داشته باشیم همه چیز خوب است اما اگر اینگونه نباشد شرایط سخت می‌شود.
 
تن‌هاخ درباره مزراوی گفت: او را به‌خوبی می‌شناسنم. مزراوی بسیار آرام است و تمرکز بالایی دارد. فعلا این بازیکن از نظر بدنی آماده نیست اما به‌زودی به شرایط بازی می‌رسد. این بازی نخست ما بود و هنوز کار برای انجام‌دادن زیاد است. ما باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم. طبیعی است که در بازی‌های آغازین تیم هنوز به آمادگی کامل نرسیده باشد.
 
او در پایان گفت: در بازی نخست مهم کسب سه امتیاز است. هنوز تیم در شرایط ایده‌آلش قرار ندارد و این طبیعی است. می‌خواهیم بهتر از فصل قبل ظاهر شویم و برنامه‌های خاص خود را داریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: