جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 مرداد 1403     
کاهش مدت زمان فرآیند تعویض پلاک به کمتر از ۳۰ دقیقه

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش مدت زمان فرآیند تعویض پلاک به کمتر از ۳۰ دقیقه خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، با اشاره به آمارهای رسمی از تصادفات رانندگی در کشور در بهار امسال گفت: برابر آمارهای رسمی اعلام شده از سوی پزشکی قانونی از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه تعداد ۳۵۹ نفر معادل ۷.۸ درصد کمتر جان خود را از دست داده‌اند. این درحالی است که در این مدت ما شاهد افزایش تعداد خودروها، ترددها و کاربران ترافیک بوده‌ایم.

وی در ادامه به خدمات پلیس راهور اشاره کرد و گفت: در گذشته فرایند نقل و انتقال خودرو بیش از یک ساعت و نیم زمان می‌برد، در حالی که امروز با اقدامات انجام شده این زمان به زیر نیم ساعت رسیده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه پلیس تمایلی به جریمه ندارد، اما در برابر تخلفات رانندگی نباید کوتاهی کنیم،گفت: من همین‌جا از همه فعالان رسانه و تبلیغات دعوت می‌کنم که پویش #نه_به_تخلف_نه_به_جریمه را راه‌اندازی کنند و پلیس هم از آن حمایت می‌کند. خوب است مردم بدانند که اتفاقا از ۲۳ تیرماه که مبلغ جرائم افزایش پیدا کرده است، میزان جریمه‌های رانندگی ثبت شده از سوی پلیس ۱۹ درصد کمتر شده است. البته میزان ارتکاب جرائم رانندگی نیز کمتر شده است.

حسینی همچنین از افزایش سقف جریمه برای توقیف خودرو خبر داد و گفت: سقف جریمه‌ای که برای توقیف خودروها وجود دارد از دو میلیون به پنج میلیون تومان افزایش یافت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: