جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 مهر 1394     
توزیع مخازن و بسته های آموزشی ویژه بازیافت در مساجد و هیات منطقه 15

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، انجمنی شهردار منطقه 15 از توزیع مخازن و بسته های آموزشی بازیافت بین مساجد و هیئات مذهبی منطقه همزمان با فرارسیدن ماه محرم خبر داد.

وی با اعلام این مطلب گفت: آموزشگران بازیافت با هدف اصلاح الگوی مصرف و کاهش تولید پسماند در مراسم عزاداری ماه محرم، در مساجد منطقه حاضر شدند و به شهروندان نمازگزار آموزشهای لازم داده شد. در این راستا همچنین ضمن توزیع کیسه پسماند خشک بین نمازگزاران، مخازن پسماند به مساجد تحویل و توزیع شده است.

دکتر انجمنی با اشاره به برگزاری تجمع مسئولین و امنای هیات های مذهبی جنوبشرق تهران افزود: در این برنامه که همه ساله در آستانه ماه محرم بین شهرداری و هیات مذهبی برگزار میشود، تعداد هزار بسته پکیج شامل کیسه پسماند خشک و بروشور، 150 عدد مخزن 120 لیتری آبی رنگ ویژه بازیافت و 4 هزار جلد کتاب با عنوان"امام حسین (ع) در آینه قرآن و روایات" توزیع شد و همچنین سه نفر از آموزشگران بازیافت منطقه با حضور در مساجد، مسایل آموزشی در زمینه کاهش تولید پسماند را مطرح کردند.

شایان ذکر است، طرح بازیافت در مساجد از عید غدیر خم آغاز شده و تا ماه محرم ادامه خواهد داشت. همچنین در صورت اعلام نیاز مساجد، تکایا و هیات های مذهبی به مخازن بازیافت و ... ، اقلام درخواستی به این اماکن مذهبی تحویل داده می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: