جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 تير 1403     
شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد
وجود نگاه شهروندمدار به پروژه‌های عمرانی در ششمین دوره مدیریت شهری تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۲۲ تهران تاکید کرد: در ششمین دوره مدیریت شهری تهران نگاه شهروندمدار به پروژه‌ها حاکم شده است.

 نصرتی در آیین افتتاح دوربرگردان غیرهمسطح شرق به شرق بزرگراه شهید حسین همدانی، گفت: این پروژه برای منطقه ۲۲ از ارزش بسزایی برخوردار است که خوشبختانه امروز به بهره‌برداری رسید و قطعا رضایتمندی شهروندان را به همراه خواهد داشت هرچند شاید این پروژه از حیث مبلغ ریالی در مقایسه با سایر پروژه‌های که در پایتخت اجرا می‌شود قابل توجه نباشد.
 
وی اضافه کرد: بعضا پروژه بزرگی به واسطه تکمیل پروژه‌های کوچک‌تر در کنار آن ناکارآمد می‌شود. در این دوربرگردان نیز شاهد چنین موضوعی بودیم که خوشبختانه امروز با همت سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران این پروژه تکمیل و در خدمت شهروندان تهرانی قرار گرفته است.
 
شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: در تهران پروژه‌هایی شبیه به این پروژه دوربرگردان زیاد است که به واسطه احداث یک رمپ و روبل و یا یک کنارگذر، کارایی کامل برای کلان پروژه شکل نگرفته است. در بسیاری از شهرداری‌ها اتمام این نوع از پروژه‌ها بی‌منطق است و از نظر آنها سرمایه‌ گذاری و گذاشتن وقت برای چنین پروژه‌هایی ضروری نیست، اما خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری به پروژه‌ها نگاه شهروندمدار داریم.
 
شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد: پروژه‌هایی ظرف ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته در تهران اجرایی شده اما متاسفانه به صورت کامل تکمیل نشده و شاهد کارایی ۱۰۰ درصدی آنها نیستیم، لذا امروز یکی از ۲۵ پروژه‌ای که هدف حوزه عمران شهرداری تهران بوده است به بهره‌برداری نهایی رسید.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: