جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 تير 1403     
اشغالگران خودروی نظامی سوخته‌شان را در مدرسه آنروا جا گذاشتند

 فیلمی مستند نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از عقب‌نشینی از غرب شهر رفح، یک خودروی نظامی سوخته را در مدرسه آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) جا گذاشته است.

به گزارش ایسنا، یک فعال فلسطینی فیلمی را از یک خودروی نظامی سوخته ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از مدارس آنروا در شهر رفح در جنوب غزه رها شده بود، منتشر کرد. فیلمی که بلافاصله با واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.
 
این فعال فلسطینی در توضیح فیلم می‌گوید این فیلم، خودروی نظامی به جا مانده از ارتش رژیم صهیونیستی در محله السعودیه در قلب مدرسه «الریاض» در غرب شهر رفح نشان می‌دهد.
 
او در ادامه می‌گوید: تانک نظامی را که ارتش اسرائیل در مدرسه الریاض رها کرده بود، نیز می‌بینیم.
 
محله السعودیه در غرب رفح در روزهای اخیر شاهد عقب نشینی قابل توجه خودروهای نظامی ارتش اشغالگر بود و تیم‌های پزشکی توانستند تعداد فزاینده‌ای از اجساد شهدا را از زیر آوار بیرون آوردند.
 
همچنین محله السعودیه پس از تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی به این محله شاهد درگیری‌های شدید بین گروه‌های فلسطینی و ارتش اشغالگر بود.
 
رژیم صهیونیستی از ششم ماه مه به حملات زمینی خود علیه شهر رفح ادامه می‌دهد و در جریان آن بر گذرگاه مرزی رفح کنترل یافت و آن را به روی درمان انتقال زخمی‌ها برای درمان و کمک‌های انسانی به غزه بست.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: