جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 خرداد 1403     
اردوغان: پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد

رئیس‌جمهور ترکیه امروز شنبه تأکید کرد با وجود وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیانش، پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به مناسبت عید قربان، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در پیامی ویدئویی ابراز امیدواری کرد ملت‌های ترک و اسلامی عیدهای بیشتری را در آرامش و شادی جشن بگیرند.

به نقل از آناتولی، رئیس‌جمهور ترکیه همچنین آرزوهای صمیمانه خود را به مناسبت عید قربان به «برادران و خواهران در غزه که این عید را در شرایطی با جنایات نسل‌کشی رژیم صهیونیستی تجربه می‌کنند»، ابراز کرد.

وی همچنین موضع «خدشه‌ناپذیر» ترکیه علیه سیاست نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و اراضی اشغالی از ۷ اکتبر را تکرار کرد.

رجب طیب اردوغان با بیان اینکه ترکیه از جمله کشورهایی است که تلاش‌های مستمری برای به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین انجام می‌دهد، گفت: ما در همه‌جا از حقیقت، عدالت و صلح دفاع می‌کنیم و با وجود فشارهای شبکه صهیونیستی از گفتن حقیقت دریغ نمی‌کنیم.

رئیس‌جمهور ترکیه در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله با وجود وحشیگری رژیم صهیونیستی و حامیانش، پیروزی نصیب مردم فلسطین خواهد شد.

رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر جنگی خونین و ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخت و بیشتر ساختمان‌ها و مراکز غزه را منهدم و ده‌ها هزار نفر را شهید و مجروح کرد. این جنگ فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای را ایجاد کرد که باعث شد تعدادی از مردم غزه به‌ویژه کودکان در نتیجه سوءتغذیه جان خود را از دست بدهند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: