جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 مهر 1394     
معضلات منطقه 12 واقعیت های موجود جامعه است

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تاکنون هیچ فردی نمی توانست در خصوص معضلات منطقه 12 و سایر آسیب های اجتماعی تهران به این شفافی حرفی بزند، گفت: 8 سال است که عضو شورای شهر تهران هستم و امروز این امکان فراهم شده که به این مساله بپردازیم. در حالی که در سال ها پیش پرداختن به این موضوع سیاه نمایی تلقی می شد.

احمدمسجدجامعی پس از ارائه گزارش طرح ارتقا کیفیت زندگی در منطقه 12 و محله هرندی از سوی شهردار تهران تصریح کرد: از آقای قالیباف، شهردار تهران سپاسگزارم که امروز این مسائل را مطرح کرد چراکه اولین گام در مسیر ورود به معضلات طرح مساله است.

وی با یادآوری اینکه معضلات منطقه 12 واقعیت های موجود جامعه ما است، ادامه داد: زمانی که این مسائل گفته می شد و بازتاب پیدا می کرد، برخی می گفتند که سیاه نمایی است. در حالی که امروز برون رفت از این مشکلات راهکار جمعی می طلبد.

عضو کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در رابطه با حل این مشکلات سندهایی همچون سند بازار را داریم، خاطرنشان کرد: سند بازار ثبت شده و مسائلی را می گوید که در آن نقاط قوت و ضعف دیده شده است. در این سند این محله تابع بازار بوده و در نقشه های قدیمی یک ساختار اجرایی مکمل داشته است. از همین رو معتقدم اگر به این محله در یک مجموعه نگاه پشتیبانی داشته باشیم، می توانیم نقش خاصی برای آن در نظر بگیریم.

مسجد جامعی یادآور شد: مداخلات این محله نباید بیشتر از بیرون باشد چراکه منجر به کاهش مسئولیت پذیری ساکنان محله می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: