جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
استفاده رایگان از خانه های دوچرخه سواری درمحلات

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ازاستفاده رایگان از خانه های دوچرخه سواری طی یک سال اول راه اندازی این خانه ها خبر داد.

سید نواب حسینی منش با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر استفاده از خانه های دوچرخه سواری رایگان است و از سال آینده براساس تنظیم لایحه در شورای شهر، تعرفه استفاده از این خانه ها تعیین می شود.

وی در ادامه به جایگزینی کارت شهروندی به جای کارت مایفر جهت استفاده از خانه های دوچرخه سواری اشاره و اظهارکرد: کارت های شهروندی به خاطر برخورداری از قابلیت استفاده از آن دراتوبوس، مترو، بانک، خانه دوچرخه سواری و خرید کالا جایگزین کارت مایفر شد.

مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان می توانند جهت ثبت نام خانه های دوچرخه سواری به به سامانه بانک شهر به آدرس Bik.Tehran.ir جهت صدور کارت شهروندی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: صدور کارت شهروندی جهت استفاده از خانه های دوچرخه سواری یک ماه به طول می انجامد.

حسینی منش تعداد ثبت نام کنندگان کارت مایفر جهت استفاده از خانه های دوچرخه سواری در محللات شهر تهران را 5 هزار نفر دانست و تصریح کرد: از این تعداد ثبت نام کننده 300 کارت مایفر چاپ شده است که این کارت ها تعویض و به کارت شهروندی تبدیل می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: