جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 18 خرداد 1402     
مراقب سیلاب باشید!

 شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رعد و برق، تگرگ، و وزش باد شدید در شمال شرق استان تهران طی امروز پنجشنبه ۱۸ خردادماه هشدار داد و اعلام کرد که تردد و اسکان موقت در اطراف رودخانه‌ها ممنوع و شهروندان باید مراقب باشند.

به گزارش ایسنا، شرکت آب منطقه ای تهران اعلام کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار قرمز رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی طی امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد در استان‌های تهران و البرز، رعد و برق و  تگرگ و وزش باد شدید پیش بینی شده که احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب در رودخانه ها و مسیل‌ها وجود خواهد داشت.

شرکت آب منطقه‌ای تهران، در کنار سایر ارگان‌های مرتبط برای مهار ‌سیلاب احتمالی در حالت آماده باش بوده و اطلاع رسانی‌های مکرر این ‌شرکت به منظور آگاه سازی مردم از شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب، انجام شده است.

گفتنی است، هشدار احتمال وقوع ‌سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هرگونه تردد و اتراق در حاشیه ‌رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است. توقف و نصب نکردن چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه‌ها، عبور نکردن از عرض جریان‌های سیلابی و نیز توجه جدی به هشدارهای دستگاه‌های اجرایی مربوطه، رسانه‌ها و مسئولان و مأموران  باید مورد توجه جدی شهروندان قرار بگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: