جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 بهمن 1401     
احکام ناظرین پروژه‌های مناسب‌سازی مناطق ۲۲گانه پایتخت صادر شد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، احکام ناظرین پروژه‌های مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران صادر شد.

 حمیدرضا صارمی طی احکامی جداگانه ناظرین پروژه‌های مناسب سازی شهر تهران را منصوب کرد. این ناظران که طی فراخوانی از میان افراد متخصص دارای معلولیت انتخاب و حائز شرایط شده اند، هرکدام مسئولیت نظارت بر پروژه های دو منطقه را بر عهده دارند.
 
بر اساس این گزارش، مطابق احکام صادره، سهیلا حسینی سده به عنوان ناظر پروژه های مناسب سازی مناطق یک و ۳، امیر منصور نورمحمدی به عنوان ناظر مناطق ۲ و ۱۱، علیرضا فخرالدینی به عنوان ناظر مناطق ۱۲ و ۱۳، مرتضی صادقی به عنوان ناظر مناسب سازی مناطق ۴ و ۸ ، ناصر حسن خانی به عنوان ناظر مناطق ۵ و ۱۵، آمنه رضایی به عنوان ناظر مناطق ۲۱ و ۲۲، سعید امیری به عنوان ناظر مناطق ۶ و ۱۶، پویا آزاد بخت به عنوان ناظر مناطق ۱۷ و ۱۸، محمدرضا رستار به عنوان مناطق ۹ و۱۰، مهدی یزدانخواه به عنوان ناظر مناطق ۷ و ۱۴ و احسان شکر زبان به عنوان ناظر مناسب سازی مناطق ۱۹ و ۲۰ منصوب شدند.
 
 در متن احکام صادره بر ارتقاء کیفی عملیات اجرایی پروژه‌­های مناسب­‌سازی فضاهای شهری و اماکن شهرداری تهران و اعمال نظارت جامعه افراد دارای معلولیت به عنوان بهره‌برداران اصلی پروژه های مذکور تأکید شده 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: