جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 بهمن 1401     
گلایه عضو شورای شهر از واگذاری مدیریت دریاچه خلیج فارس به سازمان فرهنگی و هنری

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از واگذاری مدیریت دریاچه خلیج فارس به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گلایه کرد.

احمد علوی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری تهران از هجدهم ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی آغاز می‌شود، گفت: گردشگری یکی از ابزارهای جهاد تبیین است و امیدوارم مدیریت شهری برای توسعه گردشگری در تهران اقدامات موثری انجام دهد و امیدواریم تهران از مبدأ گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.
 
وی از واگذاری مدیریت دریاچه خلیج فارس به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: اگر تصمیم گرفتیم که سیاست‌ها به صورت متمرکز در حوزه گردشگری پیگیری شود دیگر نباید هر روز خبر برسد که یک مجموعه واگذار شده است، چرا که چندی پیش باخبر شدیم که دریاچه خلیج فارس به سازمان فرهنگی وهنری واگذار شده و در ابتدا باور نکردیم اما بعد از بررسی متوجه شدم که صورتجلسه آن نیز امضاء شده است.
 
علوی افزود: جای سوال است که آیا با یک گردش کار و مکاتبه این واگذاری مدیریت انجام می‌شود یا خیر؟ گفت: اگر قرار بر جابجایی است. چرا سازمان گردشگری را که یک سال است تاسیس آن را پیگیری می‌کنیم، به جایی نمی‌رسد و بهتر است تعیین تکلیف و سیاستگذاری با مشورت انجام شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: