جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 بهمن 1401     
طرح تحول کیفیت محصولات و خدمات ایران خودرو مثبت بوده و موجب موفقیت این شرکت است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز،  عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اقدامات ایران خودرو در راستای کیفی سازی محصولات و خدمات این شرکت را مثبت و به سود خودروساز و مصرف‌کننده توصیف کرده و گفت: هر اقدامی که در راستای بهبود کیفیت باشد در موفقیت گروه صنعتی ایران خودرو موثر است.

علیرضا شهبازی با توجه به اقدامات گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقای کیفی محصولات و خدمات این شرکت در قالب طرح تحول کیفیت هر اقدامی که در راستای بهبود کیفیت باشد را در موفقیت شرکت ایران خودرو موثر دانست و در ادامه اظهار داشت: ارتقای کیفیت محصولات تقاضای به حق مصرف‌کنندگان است و به ثمررساندن برنامه‌های مبتنی بر بهبود کیفیت قطعات و فرآیندهای تولید از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو مثبت بوده و مایه خرسندی است.
 
وی افزود: ارتقا و پیشرفت خودروسازان داخلی آرزوی هر شهروندی و نمایندگان ملت است و امیدواریم بر حرکت به این سمت و سو مداومت داشته باشیم و در آینده نزدیک امکان رقابت با خودروسازان جهانی فراهم شود.
 
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدام ایران خودرو در حذف خودروهای ناقص و تولید خودروهای جدید همگی در راستای ارتقای کیفیت است.
 
شهبازی در پایان بهبود 12 درصدی در بروزرسانی سبد محصولات ایران خودرو نسبت به میانگین سال 1400 و اجرای طرح ویژه تضمین کیفیت موتور و گیربکس محصولات هایما به عنوان آخرین حلقه اقدامات کیفی این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون را اقداماتی به سود خودروساز و مصرف‌کننده توصیف کرد و متذکر شد: این انتظار از خودروسازان می‌رود که بتوانند در مقوله کیفیت در تمامی حوزه‌ها با خودروسازان دنیا رقابت نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: