جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 بهمن 1401     
شهردار تهران تاکید کرد
لزوم همکاری شهروندان و مسئولین شهری برای حل مشکلات تهران

 به گزارش تهرانی نیوز، شهردار تهران بر لزوم همکاری شهروندان و مسئولین شهری برای حل مشکلات تهران تاکید کرد.

 علیرضا زاکانی در نخستین همایش یاران شهر ویژه تجلیل از شهروندان مشارکت جوی تهرانی که روز گدشته سه شنبه در محل برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: مدیریت مشارکتی اتفاق مهمی است که در مدیریت شهری جدید با تاکید بر آن ظرفیت‌های جدیدی برای آبادانی شهر تهران ایجاد شده است.
 
وی افزود: مسئولیت پذیری یکی دیگر از رویکردهایی است که در مدیریت شهری جدید مورد توجه قرار گرفته، بر همین اساس باید به عنوان شهروند و مسئول خدمتگزار وظیفه و مسئولیت حوزه پیرامونی را در شهر بپذیریم و در جهت پیشرفت و شکوفایی قدم برداریم.
 
وی تاکید کرد: برای حل مشکلات انباشته شده شهری که میراثی است که از گذشته به ارث رسیده، باید مسئولیت پذیر باشیم و با همراهی شهروندان و مسئولین، بار را از روی دوش شهر برداریم.
 
زاکانی تاکید کرد: در برنامه چهارم مدیریت شهری در جهت تحقق یک تحول اساسی گام برداشته شده و برش یکساله آن در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز آینده روشنی را پیش روی ما شکل خواهد داد. در بودجه ۱۴۰۲ به میزان رقم بودجه سال جاری برای زیرساخت‌های شهر اعتبار در نظر گرفته شده و پنج درصد از هزینه‌های اضافه شهر را کاهش داده‌ایم تا از این طریق بتوانیم در پیشرفت و توسعه شهر گام‌های موثری را برداریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: