جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 دی 1401     
فرماندار تربت‌جام از مردم عذرخواهی کرد

مشهد-ایرنا- فرماندار تربت‌جام ضمن عذرخواهی از مردم این شهرستان بخاطر قطع گاز گفت: تا دیروز چهار هزار وسیله گرمایشی غیرگاز سوز در تربت‌جام توزیع شد و ۲ هزار وسیله گرمایشی نیز در مسیر ورود به این شهر است.

فرماندار تربت‌جام از مردم عذرخواهی کرد

حسین جمشیدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: توزیع وسایل گرمایشی نفتی و برقی برای خانوارهای فاقد گاز و متناسب با زمان قطع گاز آنها، بر اساس کد ملی و شماره اشتراک گاز توزیع خواهد شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم بابت مشکلات ناشی از قطع گاز بیان کرد: تاکنون ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و آستان قدس رضوی نیز ۱۰ هزار وعده غذای رایگان میان شهروندان توزیع کرده است.

فرماندار تربت جام به توزیع ۱۹ هزار قرص نان رایگان بین مردم اشاره کرد و افزود: گاز سیال است و امکان اعلام کردن قطع یا وصل گاز در یک منطقه در اختیار مسوولان نیست و بواسطه افت فشار کسی نمی تواند قطع آن را در منطقه‌ای خاص مدیریت کند.

جمشیدی دیروز اعلام کرد؛ گاز ۲۵ هزار مشترک معادل ۶۰ درصد مشترکین شهرستان قطع است و ۱۱۰ هزار لیتر نفت نیز در حال توزیع بین مردم است.

امروز دوشنبه جمعی از مردم تربت جام با حضور مقابل فرمانداری و گفتگو با فرماندار خواستار تسریع در رفع مشکل قطع گاز و مدیریت توزیع وسایل گرمایشی نفتی و برقی در این شهر شدند.

شهرستان مرزی تربت جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم مرز است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: