جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 دی 1401     
آغاز احداث ایستگاه« بی آر تی» در محدوده بزرگراه امام علی(ع)

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،  شهردار منطقه ۸ گفت: عملیات احداث و راه اندازی ایستگاه بی آرتی فدک در محدوده منطقه هشت تهران با هدف کاهش فاصله بین ایستگاهی سامانه تندروی اتوبوس‌های خط ۹ آغاز شد.

 فاطمه تنهایی شهردار از آغاز عملیات احداث ایستگاه بی آرتی فدک در بزرگراه امام علی (ع) (شمال به جنوب) در محدوده کوچه همسایگان خبر داد و افزود: یکی مشکلات شهروندان در محله فدک نبود ایستگاه بی آرتی بود و شهروندان محله برای دسترسی به ایستگاه بی آرتی مجبور بودند مسافت بسیار زیادی را حد فاصل بین دو ایستگاه سبلان و فرجام طی کنند.
 
شهردار منطقه۸ با اشاره به قرار گیری این ایستگاه در مسیر خط ۹ سامانه تندروی اتوبوس های شهری ادامه داد: خط ۹ سامانه اتوبوس تندروی تهران یکی از طولانی‌ترین خطوط BRT است که شمال تهران را به جنوب متصل و تعداد زیادی از مسافران را روزانه جابجا می کند.
 
وی گفت: در بازدیدهای میدانی از محلات و گفت و گو با شهروندان در مساجد و محلات یکی از مطالبات شهری در محله فدک، رفع معضل چند ساله شهروندان در این موضوع بود که با پیگیری و بررسی کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک، موانع مرتفع و هماهنگی های لازم جهت احداث این ایستگاه از سوی منطقه انجام شد.
 
تنهایی از آغاز عملیات احداث این ایستگاه از آذرماه خبر داد و افزود: طبق پیش بینی های انجام شده عملیات عمرانی این ایستگاه تا سال جاری به پایان خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: