جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 دی 1401     
راه اندازی مجتمع‌های مدیریت یکپارچه پسماند (MRF) در چهار پهنه پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.

 رضا شرفی با بیان اینکه همانطور که پیش از این نیز اعلام شده در سطح شهر تهران، مجتمع های MRF در چهار پهنه پیش بینی شده است، اظهار کرد: از این تعداد، تاکنون مجتمع کوهک راه اندازی شده و در حال فعالیت است و قرارداد مابقی مجتمع ها نیز منعقد شده است.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از نصب تجهیزات مجتمع MRF حکیمیه خبر داد و افزود: این مجتمع به زودی به بهره برداری خواهد رسید و دومین مجتمع MRF فعال ما خواهد بود.
 
وی تأکید کرد: امیدوار هستیم بر اساس دستور شهردار تهران تا پایان سال تمام پهنه ها را راه اندازی کنیم؛ تحویل زمین به طرف قرارداد با تعلل و تأخیر زمانی اتفاق افتاده، اما تمام سعی این بوده که این تاخیر در اصل موضوع و راه اندازی اساسی مجتمع های MRF تأخیری ایجاد نکند.
 
۷ آبان‌ ماه و همزمان با دهمین شنبه‌ امید و افتخار، نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) کوهک به بهره‌برداری رسید که قرار بر این بود تا ۷۵ تن زباله در مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲ توسط این مجتمع مدیریت شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: