جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 1 دی 1401     
برگزاری ویژه برنامه‌های شب یلدا در منطقه ۱۹

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از تدارک ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری یلدا در محله‌های نواحی پنجگانه در آخرین شب پاییز خبر داد.

حسین اخگر پور گفت: این ویژه برنامه با حضور گروه هنری نقال خوانی و خیمه شب بازی، گروه نمایش، اجرای سرود، حافظ خوانی، ساخت نماد‌های عروسکی و تجسمی و عکس یادگاری، قصه گویی، برپایی سفره یلدای فاطمی و دیگر برنامه‌های مختلف فرهنگی، از تا  ساعت ۲۴ در سالن آمفی تئاتر  سرای محله شریعتی شمالی همراه است.

برگزاری ویژه برنامه‌های شب چله در سرا‌های محلات منطقه ۱۹
 
معاون شهردار منطقه ۱۹  در ادامه از برپایی گذر یلدایی خبر داد و گفت: گذرگاه پاییزی با برگ‌ها و اِلِمان‌های پاییزی و سنتی یلدا همراه با جشنواره غذایی با غذا‌های سنتی شب یلدا و مسابقه عکاسی با تقدیر از نفرات برتر در بوستان بزرگ ولایت  مقابل سرای محله خانی آباد شمالی و بوستان نرگس سرای محله اسماعیل آباد بر پا شده است.
 
اخگرپور برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان "ساعت چای همسایگی" در سرا‌های  محلات دولتخواه جنوبی و شکوفه در راستای طرح ارتقائ فرهنگ آپارتمان نشینی، گرامیداشت یلدای فاطمی درگرمخانه مهر همراه با اجرا‌ی برنامه‌های فرهنگی وگردشگری یلدایی، اعزام نوجوانان و جوانان به موزه و مراکز تفریحی گردشگری تهران را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: