جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 15 آذر 1401     
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر:
پایتخت برای معلولان در دسترس پذیرتر باشد

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداری خواست که در راستای پیشگیری از معلولیت در شهر اقداماتی انجام دهد.

مهدی عباسی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به هفته گرامیداشت معلولان، گفت: پیشنهاد می‌شود که کمیته‌ای در راستای ارزیابی ساختمان‌ها در راستای رعایت حقوق معلولان تشکیل دهیم و گزارشش به شورا داده شود.
 
وی با بیان اینکه پیشگیری از معلولیت در شهر مهم است، گفت: در راستای آگاه سازی شهروندان و ارتقاء ایمنی آنها نیازمند آن هستیم که اقداماتی از سوی شهرداری در شهر انجام شود و همچنین باید شهر برای معلولان در دسترس پذیرتر باشد که پیشنهاد می‌شود شهرداری اهداف و برنامه‌های خود را در راستای اجرای این مهم ارائه کند.
 
وی افزود: در چند شب گذشته شهروندان شاهد گره‌های کور ترافیکی بودند و از شهرداری می‌خواهیم در برنامه سال آینده و همچنین برنامه توسعه‌ای خود به مقوله حمل و نقل عمومی و توسعه آن توجه کنند و درست است که ما باید کمک‌های دولتی را جذب کنیم اما نباید به دلیل یاری‌گری دولت از توان خود غافل شویم.
 
مهدی چمران در واکنش به این تذکر گفت: چندی پیش شهرداری تهران تیمی را در راستای پایش ایمنی ساختمان‌ها تشکیل داده و باید از آنها بخواهیم که موارد رعایت حقوق معلولان را نیز در ساختمان‌ها بررسی کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: