جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 آبان 1401     
عضو شورای شهر تهران خبر داد
اجرایی شدن ۴۲ درصد برنامه توسعه سوم شهر تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای شهر تهران از اجرایی شدن ۴۲ درصد برنامه توسعه سوم شهر تهران خبر داد.

 میثم مظفر در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی برنامه توسعه شهر تهران با بیان اینکه ۳۷۸ بند و حکم برای شهرداری از سوی شورا مصوب شده است، افزود: مواد برنامه پنج ساله سوم در معاونت های شهرداری ۴۲ درصد انجام شده، ۹ درصد انجام نشده، ۲۹ درصد در حال انجام و ۲۰ درصد مستمر است.
 
وی ادامه داد: در معاونت شهرسازی و معماری ۴۲ درصد برنامه ها انجام شده، ۱۶ درصد مستمر، ۳۳ درصد در حال انجام و ۹ درصد انجام نشده است. همچنین در معاونت فرهنگی و اجتماعی ۱۷ درصد برنامه توسعه سوم انجام شده، ۹ درصد انجام نشده، ۴۸ درصد مستمر و ۲۶ درصد در حال انجام است.
 
عضو شورای شهر تهران افزود: ۳۰ درصد از وظایف معاونت خدمات شهری انجام شده، ۱۰ درصد انجام نشده، ۲۴ درصد مستمر و ۳۶ درصد در حال انجام است. در معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران نیز ۵۶ درصد برنامه ها انجام شده، ۷ درصد انجام نشده، ۲۸ درصد در حال انجام و ۹ درصد مستمر است. درصد برنامه های انجام شده در معاونت مالی و اقتصاد شهری هم ۴۱ درصد، ۱۵ درصد برنامه سوم توسعه انجام نشده، ۲۲ درصد در حال انجام و ۲۲ درصد مستمر است.
 
مظفر با بیان اینکه در معاونت فنی و عمرانی ۴۵ درصد از برنامه ها انجام شده، ۱۵ درصد مستمر و ۴۰ درصد در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به بررسی هایی که انجام شد، درصد برنامه های انجام نشده در این معاونت صفر بود. در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ۶۱ درصد برنامه ها انجام شد، ۲۳ درصد در حال انجام و ۱۳ درصد مستمر است و تنها سه درصد از برنامه ها انجام نشد. برنامه چهارم به صورت چهارساله خواهد بود و باید این برنامه را در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: