جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 آبان 1401     
نتانیاهو از انزوای بین‌المللی می‌ترسد

 منابع سیاسی صهیونیستی اعلام کردند، نتانیاهو برای پرهیز از انزوای بین‌المللی تلاش می‌کند از نمایندگان افراطی راستگرا در دولت خود استفاده نکند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری فلسطین الآن، این منابع گفتند، بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود تمایل ندارد با دادن پست‌های دولتی به نمایندگان راستگرای افراطی همچون "ایتمار بن غفیر" ریسک کند.
 
منابع مذکور گفتند، نتانیاهو تلاش می‌کند دو رقیب انتخاباتی خود یعنی یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم را متقاعد کند به دولت وی بپیوندند تا دچار انزوای بین‌المللی نشود.
 
گزارش‌های مطبوعاتی نیز نشان می‌دهد که دولت آمریکا و کشورهای اروپایی به نتانیاهو اعلام کرده‌اند که بن غفیر را به عنوان یک وزیر نمی‌پذیرند. همچنین کشورهای عربی به او نسبت به انتخاب بن غفیر به عنوان وزیر هشدار داده‌اند.
 
منابع مذکور گفتند، احتمالا نتانیاهو از منصور عباس، رئیس فهرست متحد عربی برای ایجاد تعادل در برابر افراطی‌های جناح راست استفاده می‌کند.
 
در همین راستا، نفتالی بنت، نخست وزیر دوره‌ای رژیم صهیونیستی به لاپید اطلاع داده که قصد دارد ظرف روزهای آینده از سمتش استعفا کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: