جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 آبان 1401     
میدان جمهوری نونوار می‌شود

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه ۱۰ از پیرایش و ساماندهی میدان جمهوری اسلامی به منظور افزایش فضای سبز و روشنایی این میدان کلیدی و تاریخی شهر تهران خبر داد.

 مهدی اخ الصنایع با اشاره به جایگاه و قدمت میدان جمهوری اسلامی در شهر تهران گفت: میدان جمهوری اسلامی به عنوان یکی از میادین تاریخی پایتخت و بخشی از تاریخ معاصر تهران است و از این‌رو با توجه به قدمت تاریخی، موقعیت ملی و بافت مذهبی این میدان و نیاز به ضرورت بهسازی آن، «پروژه طراحی میدان جمهوری اسلامی» در دستورکار قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به انجام مطالعات از سوی مشاوران و همکاری شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان زیباسازی برای بازسازی میدان جمهوری اسلامی اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته مطالعاتی از سوی مشاور طرح و با نظارت و همکاری سازمان زیباسازی برای طراحی ساماندهی و ارتقای کیفی میدان جمهوری اسلامی در حال انجام است که پس از تائید نهایی از سوی شهرداری منطقه و سازمان زیباسازی، اقدامات لازمه انجام می‌شود.
 
شهردار منطقه ادامه داد: این اقدامات در راستای روان‌سازی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترددها و عبور و مرور وسایل نقلیه، بهسازی کانون مرکزی میدان جمهوری اسلامی و ساماندهی المان‌های شهری در محیط پیرامونی آن است.
 
اخ الصنایع با اشاره به اقدامات انجام شده این منطقه در میدان جمهوری اسلامی طی روزهای اخیر تصریح کرد: به منظور فضاسازی، افزایش هماهنگی و بهسازی نمای بصری میدان جمهوری اسلامی، اقداماتی در راستای آماده‌سازی محیطی و هویت‌بخشی در سیمای شهری در حوزه‌های فضای سبز و نورپردازی انجام شده است.
 
وی افزود: بهسازی و نگهداشت میدان جمهوری اسلامی تا زمان اجرای طرح اصلی بازسازی این میدان، به صورت مستمر انجام خواهد ‌ش



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: