جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 آبان 1401     
شادی روزنامه دولت از موضع مقام ارشد آمریکایی!

 روزنامه دولتی ایران در گزارشی از مواضع اخیر نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که با موجی از اعتراض و انتقاد رسانه های خارجی مواجه شد، ابرار خوشحالی کرد.

شادی روزنامه دولت از موضع مقام ارشد آمریکایی!
 
این روزنامه نوشت:
 
* «رابرت مالی» چند روز پیش در توئیتی به تجمعات ایرانیان خارج کشور در دفاع از اعتراضات اشاره کرد و راهپیمایان را کسانی خواند که حمایت خود را از مردم ایران نشان می‌دهند و با تظاهرات مسالمت‌آمیز، از دولت خواستار احترام به کرامت‌شان و رعایت حقوق بشر هستند.
 
* فارغ از آنکه «مالی» اساساً حق اظهارنظر درباره یک رویداد داخلی مربوط به ایران را نداشت، اما این پیام به‌زعم اقلیت‌های مخالف به اندازه‌ای تند نبود که از فحوای آن هدف فروپاشی جمهوری اسلامی دنبال شود.
 
* به همین دلیل بود که حامیان تحریم و فروپاشی ایران موضع نماینده ویژه امریکا در امور ایران را تأمین‌کننده این هدف تلقی نکردند. از این‌رو در متن فراخوان کارزار اعتراضی که با اشاره به اظهارنظر اخیر «مالی» منتشر شده، آمده است: «رابرت مالی در آخرین توئیت خود در روز ۳۰ مهر، تظاهرات اخیر مردم ایران را به درخواست آنان برای رعایت حقوق بشر و احترام به کرامت انسانی توسط حکومت ایران تقلیل داد؛ ادعایی که خواست مردم ایران برای تغییر حکومت ایران را نادیده می‌گیرد.»
 
* واکنش فعالان رسانه‌ای به موضع‌گیری «رابرت مالی» نشان می‌دهد این جریان‌ها تا چه اندازه آماده هستند خواسته‌های نامشروع خود را حتی به قیمت زیر پا گذاشتن همان شعارهای خود تحمیل کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: