جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 خرداد 1401     
امدادرساني به مصدومين واژگوني خودرو سواري هيوندا توسط آمبولانس و بالگرد اورژانس نيشابور

 خبرگزاری آریا- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های نیشابور،فیروزه و زبرخان از واژگونی خودرو سواری هیوندا النترا در کیلومتر 49 محور نیشابور_سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،دکتر محمد شورورزی اظهار کرد: در ساعت 1٠:51 دقیقه بیست و هشتم خرداد ماه 1401 طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس 115 نیشابور مبنی بر واژگونی خودرو سواری هیوندا سریعا پایگاه اورژانس 115 جاده ای جنتی جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه 2 مصدوم داشت که بعد از معاینه ی مصدومین توسط کارشناسان اورژانس 115 و با توجه به وضعیت اورژانسی یک مصدوم سریعا درخواست اعزام بالگرد داده شد.

دکتر شورورزی افزود: پس از انحراف و برخورد خودرو سواری به گاردریل، حدود 1٠ متر گاردریل از جلو خودرو وارد و پس از عبور از بدن سرنشین خودرو سواری از صندلی عبور کرده و از عقب خودرو خارج شده بود که بعد از عملیات رهاسازی مصدوم توسط نجاتگران آتش نشانی و هلال احمر، خانم 32 ساله به بالگرد منتقل و به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شد.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: متاسفانه علیرغم تلاش کارشناسان اورژانس 115 و نیروهای امدادی، به علت شدت جراحات وارده مصدوم قبل از رسیدن به بیمارستان فوت نمود و راننده خودرو سواری آقایی 34 ساله با هوشیاری کامل با آمبولانس به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شد.