جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 خرداد 1401     
افتتاح ۵ طرح زیست‌محیطی در تهران

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران از افتتاح چند پروژه زیست‌محیطی در واحدهای صنعتی و خدماتی این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست خبر داد .

علی روشنی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های این اداره و در راستای کاهش بار آلودگی شرکت‌های کروز یک و دو، سیستم تصفیه‌خانه بخش آبکاری سایت یک شرکت کروز و نصب دستگاه RO صنعتی و سیستم تصفیه خانه پساب رنگ وهمچنین پکیج فولادی تصفیه فاضلاب بهداشتی با ظرفیت ۴ متر مکعب در ساعت در  شرکت کروز دو افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
 
وی اظهارکرد: در راستای انجام تکالیف قانونی واحدهای صنعتی، این شرکت علاوه بر کنترل آلودگی در خط تولید، نسبت به افزایش فضای سبز در سه واحد کروز مستقر در جاده مخصوص کرج همچنین کاشت نهال در پارک جنگلی چیتگر و همکاری با شهرداری منطقه اقداماتی انجام داده است.
 
روشنی با اشاره به اینکه احداث و بهره‌برداری از سیستم تصفیه پساب باشگاه سوارکاری بام نیز برای اولین بار در ایران با پیگیری‌های محیط زیست شهر تهران در هفته محیط زیست به بهره برداری رسید، گفت: از خروجی این سیستم تصفیه پساب به منظور آبپاشی فضای سبز محوطه باشگاه برای جلوگیری از هدر رفت آب  و کاهش بار آلودگی منابع آب های سطحی استفاده خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: