جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 خرداد 1401     
شهردار منطقه تاکید کرد،
لزوم عملیاتی شدن پایدارسازی شن‌چاله‌های منطقه ۱۸

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،صشهردار منطقه ۱۸ بر لزوم عملیاتی شدن پایدارسازی شن چاله‌های منطقه ۱۸ تاکید کرد.

محمد جواد خسروی در بازبینی و تعیین تکلیف شن چاله‌های منطقه ۱۸ که به همراه مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران انجام شد، گفت: از آنجا که برداشت قانونی از شن چاله‌ها، فقط تا عمق ۳۰ متر، مجاز است و مالکین بخش اعظمی از این شن چاله‌ها مبادرت به برداشت بعضاً تا عمق ۱۲۰ متر نموده‌اند، این اقدام را سبب تشدید خطر فرونشست و وقوع سیلاب‌های فصلی برشمرد و به تبع، مسئولیت مدنی پایدارسازی دیواره‌های شن‌چاله‌ها را بر عهده مالکان و بهره‌برداران، منطبق با قوانین شهری در حوزه توسعه شهری دانست.
 
وی افزود: شن چاله‌ها، دیواره‌های مختلفی را در بر می‌گیرند که در نواحی مختلف دارای عمق‌های متفاوت هستند که در حال حاضر رها شده و شرایط نابسامانی دارند، لذا مقرر شد پایدارسازی شن چاله‌ها با تجمیع رویکردها و استاندارهای سازمان محیط زیست، سازمان صنایع ملی و تمامی ذینفعان و نهادهای ذیربط و با مدیریت و راهبری شهرداری منطقه ۱۸ عملیاتی شود.
 
حسن محمد حسن‌زاده، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مجید غفوری روزبهانی مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به همراه محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸، از محل شن چاله‌های منطقه ۱۸ بازدید و مشکلات مطروحه در تعارض منافع با مالکان اراضی بزرگ مقیاس که طی سالیان گذشته مبادرت به برداشت از شن چاله‌های مجاور رودخانه کن کرده‌اند را مورد بررسی میدانی و ارزیابی کارشناسی قرار دادند. بازدیدها جهت تعیین تکلیف و اصلاح وضعیت شن چاله‌ها به همراه جلسات متعدد با جدیت و بطور مستمر درحال پیگیری است تا هر چه سریعتر بتوان مسئله و تهدید شن چاله های جنوب غرب را به نحو مطلوب مدیریت و مرتفع نمود.
 
جعفر شربیانی، نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهروندان منطقه، صبح روز شنبه ۲۱ خرداد سال جاری در شهرداری منطقه۱۸ حضور پیدا کرد.
 
جعفر شربیانی، نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز در ملاقات چهره به چهره و پاسخگویی به شهروندان منطقه ۱۸ که با همراهی شهردار منطقه انجام شد با تأکید بر لزوم تعمیق و تعالی فرهنگ تکریم ارباب رجوع گفت: وظیفه داریم به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران  مسائل، مشکلات و موضوعات شهروندان را شناسایی و پیگیری کنیم و در مسیر تسهیل و تسریع جهت حل مشکلات قدم برداریم.
 
لزوم عملیاتی شدن پایدارسازی شن‌چاله‌های منطقه ۱۸
 
وی ادامه داد: محمدجواد خسروی از مدیران توانمند و جوان شهرداری است و در چارچوب قوانین، کارها را بنحو شایسته هدایت میکند و إن شاءالله در منطقه۱۸ نیز این  کارایی و کارآمدی اثرگذار خواهد بود.
 
محمد جواد خسروی، شهردار منطقه ۱۸ نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: پس از بررسی و بازبینی مشکلات و درخواست های شهروندان، منطبق با قوانین موضوعه با ایجاد زمینه‌های تسریع و تسهیل در جهت رفع مسائل با تأکید بر اصل سرعت و سلامت پیش خواهیم رفت تا إن شاءالله بتوانیم خدماتی ارزنده و راهگشا به شهروندان عزیز منطقه ارائه نماییم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: