جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 خرداد 1401     
در مراسم افتتاح ۳۴ پروژه عمرانی در منطقه پنج تهران مطرح شد
پیگیری مشکلات اهالی کن در طرح تفصیلی

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به مشکلات اهالی کن در منطقه پنج گفت: شهردار تهران دستور ویژه‌ای به معاونت شهرسازی داده است که مشکل قدیمی و کهنه محله کن در طرح تفصیلی پیگیری شود.

۳۴ پروژه عمرانی و خدمات شهری با حضور شهردار منطقه پنج، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.
 
حسین نظری در آئین افتتاح ۳۴ پروژه شهرداری منطقه ۵ با تبریک دهه کرامت گفت: امیدواریم مردم ایران حرکت خود را در مقابله با اقدامات دشمن و بی اثر کردن اقدامات آنها ادامه دهند و پیروزی برای ملت ما رقم خواهد خورد.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) با تقدیر از زحمات نیروهای شهرداری در این مراسم، گفت: افتخار نوکری برای مردم از آراستگی شهر تا اقدامات فرهنگی و زیباسازی را غنیمت می‌شماریم و به این معتقدیم که زحمات شهرداری مانند زحمات یک مادر در خانه است. شاید فردی که وارد خانه می‌شود در ابتدا این زحمات را به روشنی مشاهده نکند اما بی تردید زحمات بسیاری کشیده شده است.
 
نظری ادامه داد: برای مراسم اربعین آماده سازی‌ها آغاز شده و تقسیم کار در مناطق به ویژه برای مدیریت مناطق مرزی انجام شده است.
 
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به افتتاح ۳۴ پروژه شهرداری در منطقه پنج گفت: این اقدامات نشان می‌دهد شهرداری در حد توان خود قصد و نیت خدمت و گره گشایی از کار مردم و تسهیل در امورات و زندگی آنها را دارد. عمده پروژه‌های افتتاح شده از جنس خدمات شهری با رویکرد اجتماعی و فرهنگی است که گواهی بر توجه شهرداری به مباحث اجتماعی و فرهنگی به صورت ویژه است.
 
وی با اشاره به مشکلات اهالی کن در منطقه پنج نیز گفت: شهردار تهران دستور ویژه‌ای به معاونت شهرسازی داده است که مشکل قدیمی و کهنه محله کن در طرح تفصیلی پیگیری شود؛ اما تقاضای ما این است که درک متقابلی وجود داشته باشد تا این اقدام در فرآیند اداری انجام شود. بی تردید وظیفه شهرداری این است که طرح را تهیه و به کمیسیون‌های مربوطه ارائه کند و نهادهای ذیربط نیز باید آن را به تصویب برسانند تا قابلیت اجرایی داشته باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: