جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 23 اسفند 1400     
اسرای فلسطینی از ۲۵ مارس اعتصاب غذا می‌کنند

 اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در حال آماده شدن برای آغاز اعتصاب غذای باز از ۲۵ ماه جاری میلادی هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، باشگاه اسیران فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، آماده شدن اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی برای آغاز اعتصاب غذا، اقدامی برای مطالبه یک سری از خواسته‌های حیاتی است و مدت زمان این اعتصاب غذا به سطح پاسخگویی مدیریت زندان‌های رژیم اشغالگر به خواسته‌های اسرا بستگی دارد.
 
در بیانیه مذکور همچنین آمده است، تعلیق ۳۳ روزه اقدامات مقاومتی اسرای فلسطینی با نافرمانی و شورش علیه قوانین زندان‌های رژیم صهیونیستی، به معنای پایان مقابله و مقاومت و درگیری کنونی آنها نیست بلکه این نزاع‌ها به مرحله آمادگی برای آغاز اعتصاب غذای باز تا زمان تحقق خواسته‌ها و حفاظت از دستاوردهای آنها انتقال یافته است.
 
اسرای فلسطینی روز پنجشنبه اقدامات اعتراضی خود علیه مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی را پس از کاهش اقدامات مربوط به گیت‌های الکترونیکی و تفتیش و بازرسی مضاعف علیه آنها به حالت تعلیق درآوردند.
 
اسرای فلسطینی پس از اینکه شش اسیر فلسطینی توانستند از زندان فوق امنیتی "جلبوع" در سپتامبر گذشته فرار کنند، علیه اقدامات اتخاذ شده توسط مدیریت زندان‌های اسرائیلی اعتراض می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: