جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 اسفند 1400     
هشدار جدید پلیس درباره خودرو‌های متخلف

ایرنا نوشت: معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مشهد گفت: خودروها و موتورسیکلتهای رانندگان و راکبان متخلف و هنجارشکن در چهارشنبه آخر سال، توقیف می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز نیز توقیف خواهد بود.
 
سید هادی شریعت‌یار روز یکشنبه افزود: حرکات نمایشی با خودرو و موتورسیکلت و هر رفتار هنجارشکنانه مخالف قوانین راهنمایی و رانندگی در شب چهارشنبه آخر سال از طریق دوربین‌های نظارتی و پلیس شناسایی می شود و خودروها تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهند بود.
 
وی اضافه کرد: پلاک خودروهای متخلفی نیز که در شب چهارشنبه پایان سال تخلف داشته اند اما از چشم پلیس دورمانده باشند از طریق دوربینهای نظارتی ثبت و در اولین ترددها، توسط پلیس توقیف خواهد شد.
 
معاون دادستان مشهد گفت: از هرگونه شادی مشروع در چارچوب قانون حمایت می شود و شهروندان اگر همراهی لازم در عدم استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و رفتارهای آسیب زا داشته باشند، سنت قدیمی چهارشنبه آخر سال در قالب نورافشانی، جشن‌های مجاز و مطابق عرف توسط شهرداری‌ها و سایر نهادهای فرهنگی انجام خواهد شد.
 
شریعت یار افزود: طی چند سال اخیر در مشهد خوشبختانه با روند کاهشی حوادث، خسارات و دستگیرشدگان مربوط به چهارشنبه آخر سال رو به رو هستیم و مردم، رسانه ها و مسوولان همکاری و همیاری خوبی در این زمینه دارند.
وی تاکید کرد: تا نهادینه شدن فرهنگ عدم استفاده از مواد محترقه به شهروندان توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان در چهارشنبه آخر سال در خانه‌هایشان بمانند.
 
طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ۱۴ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۹ در استان خراسان رضوی دچار سوختگی و مصدومیت شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: