جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 اسفند 1400     
کشف ۱۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از یک موبایل‌فروشی

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از یک مغازه موبایل فروشی خبر داد.
 
به گزارش ایلنا، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از ۱۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه پر خطر در محدوده میدان هلال احمر، خبر داد.
 
سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تیم عملیاتی پلیس امنیت تهران بزرگ با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی متصدی یک واحد صنفی در محدوده میدان هلال احمر شدند که در پوشش مغازه موبایل فروشی مواد محترقه می فروخت.
 
وی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات و بازرسی به عمل آمده، مشخص شد این واحد صنفی با دپو مقادیر زیادی موادمحترقه در انباری زیر واحد صنفی خود، قصد داشت تا با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال این مواد محترقه پرخطر ممنوعه را به صورت عمده وارد بازار مصرف کند.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر ۱۲۰ هزار و ۵۶۷ عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم به پلیس امنیت تهران بزرگ منتقل شد.
 
کاویانی ارزش اقلام کشف شده را ۲۰میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به نزدیکی چهارشنبه آخرسال و پیشگیری از خطرات و آسیب های ناشی از این ایام، پلیس اطلاعات وامنیت عمومی تهران بزرگ مبارزه با توزیع کنندگان موادمحترقه و منفجره را در اولویت کاری خود قرار داده و این طرح همچنان ادامه دارد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: