جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 اسفند 1400     
روش جدید کلاهبرداری از حساب‌های بانکی

 فارس نوشت: سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج شروری خبر داد که با حضور مأموران به خودروی پلیس سنگ پرانی کرده بودند.

سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ شرور که در محله نارمک نظم عمومی را بر هم زده و با حضور ماموران در محل به خودروی پلیس سنگ پرانی کرده بودند، خبر داد.
 
سرهنگ اردشیر نادری در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تجمع اراذل و اوباش و ایجاد آتش و مزاحمت در محله نارمک بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۲۷ نارمک در محل حاضر شدند.
 
وی با اشاره به اینکه با حضور واحد گشت این اراذل و اوباش اقدام به سنگ پرانی به سمت خودروی ماموران کرده بودند ادامه داد: هر ۵ شرور با اقتدار پلیس زمینگیر شده و این اقدام شجاعانه و عکس العمل مقتدرانه در محل رضایت اهالی محل را در پی داشت.
 
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: این افراد که ۱۹ الی۲۳ سال سن دارند به برهم زدن نظم عمومی و سلب آسایش اعتراف کردند.
 
سرهنگ نادری با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با این افراد قاطعانه برخورد خواهد کرد خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: