جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 آبان 1400     
ساخت پکیج تصفیه فاضلاب در منطقه ۲۲ در صورت تایید محیط زیست

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران گفت: در پی تشکیل کارگروهی در مهرماه قرار شد شهرداری زمینی را به شرکت آب و فاضلاب برای احداث پکیج تصفیه فاضلاب واگذار کند و با توجه به تحقق این امر، طی هفته جاری از زمین واگذار شده بازدید می‌کنیم.

سال گذشته فاطمه برنا – رییس سابق محیط زیست تهران - از کامل نبودن سیستم تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ خبرداد. حالا رییس کنونی محیط زیست تهران از انجام اقداماتی برای حل مشکل فاضلاب «قسمت‌هایی» از این منطقه خبر می‌دهد.
 
علی روشنی افزود: در صورتی که زمین واگذار شده از نظر زیست‌محیطی از سوی ما تایید شود، پکیج تصفیه فاضلاب در این منطقه ساخته می‌شود. در صورت احداث این پکیج «قسمتی» از مشکل منطقه ۲۲ در بخش فاضلاب حل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب منطقه ۲۲ به برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت نیاز است، گفت: از برنامه‌های کوتاه‌مدت به احداث پکیج سیستم تصفیه فاضلاب و از برنامه‌های بلندمدت به اتصال سیستم تصفیه فاضلاب به شبکه اصلی می‌توان اشاره کرد.
 
روشنی با انتقاد از بی‌توجهی به سیستم‌ تصفیه فاضلاب هنگام ساخت برج‌های منطقه ۲۲ اظهارکرد: جاری شدن فاضلاب سطحی در کانال‌ها شبیه بمب میکروبی است. متاسفانه برای ساخت برج‌های منطقه ۲۲ ارزیابی محیط زیستی انجام و توان محیط زیستی منطقه در نظر گرفته نشده است و بعد از ساختن برج‌ها به فکر ساماندهی فاضلاب آن افتاده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: