جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آبان 1400     
شروع هفته با ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر و بزرگراه‌های تهران

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز،رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک صبحگاهی سنگین در اکثر معابر و شبکه بزرگراهی پایتخت خبر داد.

سرهنگ مجید رنجبر درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در اولین روز از هفته اظهارکرد:‌ رصد انجام شده از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک و نیز گزارش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از سطح معابر شهر تهران حاکی از حجم بالای ترددها و ترافیک سنگین در سطح معابر شهر تهران است.
 
وی ادامه داد:‌ بر اساس این گزارش‌ها، ترافیک سنگین در مقاطعی از بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، شهید چراغی، نواب صفوی، شهید بابایی، امام علی، شهید زین‌الدین، شهید همت، شهید سلیمانی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید حکیم و شهید صدر گزارش شده است. جهت عمده این بار ترافیکی نیز به سمت مرکز و شمال پایتخت است.
 
به گفته رنجبر، در بزرگراه‌های آیت‌الله سعیدی، شهید چمران، اتوبان کرج - تهران، آزادگان، شهید مدرس و ... نیز وضعیت مشابه گزارش شده و در مقاطعی از آنها بار ترافیک سنگین است.
 
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:‌ همچنین در مقاطعی از خیابان‌های آزادی، انقلاب اسلامی، کارگر، شهید مطهری و ... نیز ترافیک پرحجم و در مقاطعی سنگین است.
 
به گفته وی، به مرور زمان از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته خواهد شد؛ اما لازم است رانندگان توجه داشته باشند که اولا تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ثانیا اگر مجبور به استفاده از خودروی شخصی هستند زمان سفر و بازگشت خود را مدیریت کنند تا در پیک ترافیک قرار نگیرند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: