جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1400     
در پی اعلام کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر تهران عنوان شد:
مردم به شیوه نامه های بهداشتی کرونا توجه بیشتری کنند

به گزارش تهرانی نیوز، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر تهران ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه طبق آخرین آمار ستاد ملی کرونا میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر تهران از 75 درصد به 45 درصد رسیده است. 

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تهرانی نیوز از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر تهران ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه طبق آخرین آمار ستاد ملی کرونا میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهر تهران از 75 درصد به 45 درصد رسیده لذا از شهروندان درخواست می کنیم که توجه بیشتری به شیوه نامه های بهداشتی کنند. همچنین از وزارت ارشاد و صدا و سیما درخواست تبلیغات در زمینه رعایت شیوه نامه ها و تاثیر واکسیناسیون را داشتیم. چرا که واکسن از ابتلا جلوگیری نمی کند بلکه از مانع مرگ و میر ناشی از کرونا و وخیم شدن حال بیماران  می شود. 

وی اعلام کرد: طبق آخرین آمار تا هفته گذشته ورود به پیک ششم کرونا از سوی ستاد کرونا اعلام نشده اما در صورت ورود به پیک ششم محدودیت ها نیز تغییر پیدا خواهد کرد.  

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص حضور دست فروشان در وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: حضور دستفروشان موضوعی چند وجهی است زیرا برخی مواقع می توان با تعامل با دست فروشان جای مشخصی برای آنها در نظر گرفت و نسبت به ساماندهی آنها اقدام کرد و این در حوزه اختیارات مدیریت شهری است.

اسماعیلی افزود: در صورتی که شهرداری تدابیری برای ساماندهی دست فروشان و دوره گردان در نظر بگیرد اما آنها در جایی غیر از مکان مشخص شده سد معبر کنند این تجاوز به حقوق دیگران است و می توان با آنها برخورد کرد. اما از طرف دیگر اگر مکانی برای دست فروشان مشخص نشده باشد مقصر شهرداری است و برخورد با آنها عادلانه نیست. 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به وضعیت کرونا و میزان تورم و تاثیر آن بر معیشت مردم می توان با برخی موضوعات با صحه صدر برخورد کرد.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: