جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 آبان 1400     
فعال کارگری: بانک رفاه واگذار نشود

خبرگزاری ایلنا: محمدحسن پورطالبیان (دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان اسلامشهر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از تلاش دولت و مجلس برای واگذاری بانک رفاه گفت: متاسفانه در هر دوره‌ای تصمیماتی که دولت‌ها درمورد منابع تامین اجتماعی می‌گیرند بر استرس و نگرانی صاحبان اصلی این املاک و دارایی‌های سازمان می‌افزاید.

او با تاکید بر اینکه جامعه کارگری و بازنشسته با واگذاری این بانک مخالف هستند، در ادامه افزود: سهام بانک رفاه نباید به به هر شکل ممکن فروش برسد اما در صورت انجام آن باید به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی واگذار شود.

فعال کارگری: بانک رفاه واگذار نشود

جامعه کارگری و بازنشسته با واگذاری بانک رفاه کارگران به هر شکل ممکن مخالف است، افزود: بانک رفاه کارگران برای خدمت به جامعه کارگری و بازنشستگان تاسیس شده و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است و مشخص نیست افرادی که موضوع واگذاری این بانک را مطرح می‌کنند، چه نیتی دارند.

او با بیان اینکه متولیان واگذاری بانک رفاه نباید بدون اطلاع کارگران و بازنشستگان آن را واگذار کنند، گفت: در صورتی که بانک رفاه واگذار شود، دیگر کارگران و بازنشسته‌ها که صاحبان اصلی آن هستند، اختیاردار آن نخواهند بود.

پورطالبیان با تاکید بر لزوم پرداخت بدهی های دولت به این صندوق گفت: اگر بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود، شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

به گفته وی، دولت و مجلس حق دخالت در موضوعات داخلی سازمان تامین اجتماعی و مجموعه‌های آن را ندارند. تامین اجتماعی به حد کافی مورد سوءاستفاده دولت‌ها قرار گرفته و تاکید می‌کنیم که مجریان طرح واگذاری مطمئن باشند در صورت این اتفاق کارگران و بازنشستگان ساکن نخواهند نشست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: