جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1400     
وعده دولت به مجلس در راستای کاهش قیمت قیر؛
قیر تولیدی باید بدون عرضه در بورس به پروژه‌های عمرانی اختصاص سیابد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی و شهری و راهکارهای آن از وعده‌های دولت نسبت به کاهش قابل ملاحظه قیمت قیر خبر داد.
 
احمد دنیامالی در خصوص افزایش قیمت قیر از بررسی این افزایش قیمت در کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه محصول قیر طی حدود چهار سال گذشته بدون توجه به شرایط کشور، افزایش قیمت لجام گسیخته‌ای را تجربه کرده و بر همین اساس، وزرای نفت و صمت با حضور در جلسات کمیسیون، ضمن درخواست مهلت برای ارائه برنامه به کمیسیون، وعده‌هایی مبنی بر کاهش قابل ملاحظه قیمت این محصول را مطرح کردند.
 
وی در خصوص راهکارها افزود: در فعالیت‌های عمرانی می‌بایست سقفی برای پالایشگاه‌ها تعیین شود، به نحوی که قیر در بورس عرضه نشود و با یک قیمت ثابت به پروژه‌های عمرانی اختصاص بیابد.
 
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی در پایان به مشکلات موجود در جاده‌های روستایی و شهری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت تداوم این وضعیت در جهت بهسازی و روکش آسفالت بسیاری از محورهای اصلی و به ویژه جاده‌‎‌های روستایی اقدام موثری به عمل نخواهد آمد، لذا در راستای منطقی شدن قیمت قیر تلاش می‌شود تا بدین ترتیب شاهد اتفاقات خوبی در جاده‌های کشور باشیم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: