جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آبان 1400     
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور:
زاکانی افق روشنی را مقابل شهرداری تهران می بیند

 به گزارش تهرانی نیوز،سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی برنامه ها و نگاه شهردار تهران برای مدیریت پایتخت در جلسه روز گذشته این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت ضمن تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: دستور کار اول جلسه امروز کمیسیون بررسی طرح تشکیل تشکل های صنفی تخصصی بود که موادی از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در بحث ترکیب اعضا و حق رای نماینده دستگاه های اجرایی مختلف بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت بنا به تصمیم کمیسیون حق رای از آن ها گرفته شد و حضور آنان بدون امکان حق رای در جلسات ممکن است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: دستور دوم کمیسیون بررسی درخواست تحقیق و تفحص آقایان صباغیان و ارکانی بود که هر کدام به طور جداگانه درخواست تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور را مطرح کرده بودند. این درخواست ها با حضور معاون سیاسی وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.
 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ضمن شنیدن گزارش و اقدامات انجام شده از جانب مسئولان، باتوجه به اینکه این موضوع به سال ۹۲ تا به امروز بازمی گشت، درخواست تحقیق و تفحص در کمیسیون رای آورد. دستور کار سوم کمیسیون، حضور شهردار تهران در جلسه بود که به عنوان شهردار مهم ترین کلانشهر کشور در کمیسیون حاضر شدند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: آقای زاکانی ایده ها و نگاه های خود را برای اداره شهر تهران بیان کرد. از اقداماتی که در حوزه حمل و نقل، ترافیک و تامین منابع شهرداری قرار است صورت گیرد سخن گفت. ایشان بعد از شنیدن نقطه نظرات اعضای کمیسیون اعلام کرد که افق روشنی را مقابل شهرداری تهران می بیند و به دنبال یک هماهنگی حاکمیتی برای مدیریت شهر تهران است. تلاش برای مجاب کردن مردم برای بدست گرفتن امورات شهر تهران و هوشمند سازی تهران از دیگر اولویت هایی بود که در برنامه های ایشان وجود داشت.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: