جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 شهريور 1400     
دو شیفت شدن مرکز واکسیناسیون بوستان آزادگان و فرهنگسرای خاوران منطقه ۱۵

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه ۱۵ گفت: مراکز واکسیناسیون خودرویی و غیر خودرویی در بوستان آزادگان و همچنین فرهنگسرای خاوران از ۲۱ شهریور به صورت دو شیفت فعالیت می‌کند.

 وحیدرضا انارکی محمدی با اعلام این خبر افزود: مرکز واکسیناسیون خودرویی و  غیر خودرویی بوستان آزادگان و فرهنگسرای خاوران به منظور رفاه حال و تسهیل خدمات دهی به شهروندان و همچنین الزام به اجرای فوریتی دو ماهه، دوشیفیت شد .
 
به گفته او: در این راستا این مراکز در تمامی ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰ به شهروندان خدمات ارائه می کنند.
 
او اضافه کرد:  این مراکز  با مشارکت شبکه  بهداشت شهرستان ری،  فرهنگسرای خاوران و شبکه بهداشت شرق در خدمت مردم عزیز می باشند.
 
شهردار منطقه افزود: با دو شیفت شدن مراکز فوق روزانه ۳۱۰۰نفر واکسن دریافت می کنند. با توجه به دسترس پذیری ایستگاه خودرویی آزادگان  شاهد استقبال و صف طولانی خودروها هستیم که در این شرایط از ظرفیت نیروهای بیشتر در امر واکسیناسیون استفاده شده است و از شهروندان می خواهیم با صبوری و آرامش بیشتر کادر واکسیناسیون را همراهی کنند.
 
 محمدی افزود؛ دسترسی بوستان از طریق سه بزرگراه امام علی(ع)، امام رضا(ع) و آزادگان از جمله مزیت های این مرکز واکسیناسیون خودرویی در منطقه ۱۵ است.
 
شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: مرحله نخست واکسیناسیون همکاران به اتمام رسید و فاز دوم از اول مهر آغاز می شود. همچنین خانواده محترم پرسنل شهرداری نیز طبق هماهنگی و برنامه ریزی با حضور در مرکز واکسیناسیون بعثت  در حال تزریق دُز  اول واکسن خود هستند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: