جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1400     
برگزاری دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» در پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دومین مانور گسترده «موتورسوار خوب» گفت: دومین دور مانور موتورسوار خوب از امروز در تقاطع جمهوری- ولیعصر(عج) آغاز و به مدت ۱۰ روز در نقاط پرتردد شهر ادامه خواهد داشت.
 
 مجتبی دانشور با بیان این مطلب اظهار کرد: کمپین موتور سوار خوب که از دی ماه سال ۹۸ با هدف فرهنگ سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری در پایتخت آغاز شده است، تا پایان شهریور ادامه دارد.
 
وی افزود: علاوه بر اقدامات مستمر با همکاری شهرداری تهران و پلیس راهور در تشویق موتورسواران به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مانورهایی نیز در تقاطع های پرتردد و مهم شهر برگزار می‌شود.
 
مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مانور موتورسوار خوب در سه بخش "مرگ و زندگی"، "کادر درمان" و "فوتبالیست‌ها" از امروز در تقاطع جمهوری-ولیعصر(عج)، حافظ و استانبول برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه این مانور با استقبال شهروندان و موتورسواران همراه بود که در بخش‌های مرتبط پیامهای هشداری و همچنین آموزشی و سرگرمی به راکبان موتور سواران و خانواده آنها ارائه می‌شد.
 
وی با اشاره به ادامه برگزاری مانور موتورسوار خوب تا ۸ خردادماه گفت: این برنامه در روز بیست‌ونهم اردیبهشت در تقاطع ولیعصر(عج)- ونک، میرداماد و پارک وی، سی‌ام اردیبهشت در تقاطع آزادی-جمهوری و رودکی، یکم خرداد در تقاطع انقلاب-طالقانی، جهان نما و حافظ، دوم خرداد در تقاطع طالقانی- سمیه، حافظ و ولیعصر(عج)، سوم خرداد در تقاطع مطهری- سهروردی، ولیعصر و شریعتی، چهارم خرداد در تقاطع شریعتی- پل سیدخندان، میرداماد و میدان قدس، پنجم خرداد در تقاطع اشرفی- میدان صادقیه، میدان پونک و میدان قدس، ششم خرداد در تقاطع مولوی-صاحب جم، خیام و میدان اعدام و در ۸ خرداد در تقاطع مصطفی خمینی-سیروس، سرچشمه و شوش دنبال خواهد شد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۳۶ درصد متوفیان حوادث رانندگی و حدود ۵۸ درصد مصدومین حوادث رانندگی مربوط به موترسیکلت سواران است، خاطرنشان کرد: این کمپین با هدف فرهنگ سازی و ترویج رفتارهای خوب موتورسواری، جامعه هدف را به سوی قانون‌مداری هدایت کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: