جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1400     
جان گرفتن طرح سه شنبه های بدون خودرو

 به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در شهرکرد جان گرفت .

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح سه‌شنبه بدون خودرو در خیابان ملت اصلاحاتی از جمله تغییر ایستگاه‌های اتوبوس انجام پذیرفت
 
عبدالصادق نجفی افزود: نحوه اجرای طرح توسط سازمان شهرداری‌های کشور ابلاغ شده بود که در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر اجرا که فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه و پیاده‌روی انجام شود.
 
وی با اشاره به دلایل ایجاد ترافیک در شهر افزود: ترافیک به مسائل متعدد بستگی دارد که یکی از دلایل آن کاربری‌ها است در همین راستا خدمات و روان سازی ترافیک، براساس کاربری‌ها ارائه می‌شود.
 
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد بیان کرد: استفاده مسئولان از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی و طی نمودن مسیر تا محل کار به صورت پیاده، نوعی فرهنگ‌سازی است تا مردم نیز از خودرو شخصی کمتر استفاده کنند.
 
نجفی گفت: برای اجرای طرح سه‌شنبه بدون خودرو در خیابان ملت اصلاحاتی انجام پذیرفت و سایر مشکلات امنیتی و اجتماعی را باید دستگاه‌های متولی پیگیری و رفع کنند.
 
وی با اشاره به ایجاد معبر پیاده‌رو در شهر گفت: باید بخشی از محدوده قدیمی شهر به پیاده‌رو تبدیل شود.
 
ایرج حسین‌پور رئیس پلیس راهور چهارمحال وبختیاری هم گفت: طرح سه‌شنبه بدون خودرو در ابتدا باید در ساعاتی که حجم تردد بالا نیست اجرا و فرهنگ‌سازی لازم در این راستا انجام شود.
 
وی افزود: در راستای فرهنگ سازی اجرای این طرح می‌طلبد صدا وسیما و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اقدامات لازم را انجام دهند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: