جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1400     
معاون شهردار تهران خبر داد
افزایش ۵۰۰ درصدی اعتبارات پیشگیری از سیلاب در پایتخت

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اعتبارات پیشگیری از سیلاب ۵۰۰ درصد افزایش دارد.

 صفا صبوری دیلمی در آیین بهره برداری از پروژه های مدیریت سیلاب در غرب تهران گفت: پروژه های عمرانی در شهر تهران شامل تغییر رویکرد شده است و این را از تغییر رویکرد در مدیریت سیلاب هم می توان متوجه شد. در سال ۹۷ اعتباراتی برای سیلاب تخصیص داده شد که یک پنجم اعتبارات ۱۴۰۰ است یعنی شورای شهر تهران ۵۰۰ درصد اعتبار در این زمینه را افزایش داده است.
 
وی افزود: ابرپروژه هایی که در شهر تهران در حال اجرا هستندف ماشین محور نیستند و انسان محور هستند و بخشی از آن پروژه ها همین است که خطر سیل و سیلاب را از جان و مال مردم برطرف کنیم.
 
دیلمی به باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: این باغ راه ۹ کیلومتری روی تونل ریلی تهران- تبریز از اقدامات کم نظیر در جهان است.
 
وی درباره بوستان ۵۴ هکتاری که در مناطق ۱۷ و ۱۸ در حال ساخت است، اظهارکرد: با اجرای این پروژه مسیر ورزشی، تفریحی و گردشگری برای مردم ایجاد می شود. سرانه آنجا رشد پیدا می کند. امیدوارم حداقل فاز یک این پروژه در ماه آینده بهره برداری شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: