جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 بهمن 1399     
پیرو نقص فنی و اختلال قطارها در خط ۲ متروی تهران؛
حرکت در خط ۲ متروی تهران به حالت عادی بازگشت

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مشاور مدیرعامل ومدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه پیرو نقص فنی در نمایش سیستم‌های کنترل ترافیک و اختلال قطارها در خط ۲ متروی تهران، ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران، گفت: اختلال پیش آمده در خط ۲ متروی تهران برطرف شد و مسافرگیری در این خط انجام می شود.

محسن محمدیان با اشاره به نقص فنی ایجاد شده در خط ۲ مترو افزود: حرکت قطارها در این خط از ساعت ۸:۲۰ بدلیل قطع نمایش سیستم‌های کنترل ترافیک در محدوده ایستگاه‌های شهید نواب صفوی تا بهارستان با اختلال مواجه بودند و با اختلال به شهروندان و مسافران خدمت‌رسانی می کرد.
 
مشاور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه اختلال پیش آمده در خط ۲ موجب کندی حرکت قطارها در این خط و ازدحام در برخی ایستگاه‌های خط ۲ شد، افزود: با هماهنگی انجام شده و برای جلوگیری از ازدحام مسافری، مسافران خط پنج در ایستگاه ارم سبز پیاده می‌شدند تا از طریق خط چهار به مقاصد خود برسند.
 
وی افزود: با تلاش تکنسین‌های فنی مشکل در ساعت ۹:۴۵  اختلال برطرف شد و مسافرگیری طبق برنامه جدول زمانبندی حرکت قطارها انجام می گیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: