جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 اسفند 1393     
ساعت کار تاکسی های پایتخت افزایش یافت

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاكسيراني تهران با بیان اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و حجم تردد مردم در سطح شهر افزایش پیدا می کند، گفت: به همین منظور ساعت کار تاکسی ها را در سطح شهر افزایش و همچنین آنها را شیفت بندی کرده ایم.

مهدی اسماعیل بیگی معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاكسيراني تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش ساعت کار تاکسی های پایتخت، اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان تاکسی های سازمان تاکسیرانی شیفت بندی می شوند.

وی با اشاره به بالا بودن تردد مردم در مناطق مرکزی شهر، ادامه داد: مناطق مرکزی مانند 6 و 12 بیشترین حجم تردد شهروندان را به خود اختصاص داده به همین منظور شیفت بندی در این مناطق نیز به صورت جدی تری انجام می شود تا شهروندان برای رسیدن به مقصد با مشکل نبود تاکسی نداشته باشند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاكسيراني تهران با بیان اینکه هم اکنون 80 هزار تاکسی در سطح شهر تهران در حال تردد هستند، تصریح کرد: مناطق 2، 3، 4، 5، 11 و 14 پر تقاضاترین مناطقی هستند که شهروندان آن به دلیل سفر کردن با تاکسی، خواستار افزایش آن هستند.

اسماعیل بیگی اضافه کرد: شهروندان تهرانی هیچگونه نگرانی بابت کمبود تاکسی در سطح شهر نداشته باشند به این دلیل که برای ترددهای خود با مشکل تاکسی مواجه نمی شوند.

وی در پایان با اشاره به شیفت بندی تاکسی های سازمان تاکسیرانی، افزود: امیدواریم این امر موجب تسهیل در تردد شهروندان شده و همچنین این سازمان بتواند در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: